Salah lelaki ke???

Errr.....salah lelaki ke kalo jadi ape2 pade si Peghempuan (perempuan) tu???
kalo macam ni gayenye
Salah lelaki jugak ke kalo indeks jenayah rogol makin naik kat Malaysia ni kalo ghupe ni gaye makeinye ???(pakai nya??)ishhh...cukop le due ni je gambo yang awok letak kat blog awok ni....
kaghang (karang) letak bebanyak kaghang (karang) udah jadi macam blog lucah pulakk....
awok makin kesian tengok oghang (orang) peghempuan (perempuan) sekaghang (sekarang) ni...
bukan ape....

makin kome berbaju singkat....
makin tak cukop kain kome.....
memang kome akan jadi perhatian lelaki hidong belang.....
dan kome kene ingat deme pandang kome tu disebabkan oleh aset2 kome yang sengaja kome dedahkan tu.....

sayang kan.....
aset2 kome yang bernilei (bernilai) tu kome dedahkan pade oghang (orang) lain secaghe (secara) percume je.....
selain daghi (dari) deme dapat rezeki percume....
deme jugak dapat dose percume.....

15 Responses to "Salah lelaki ke???"

  1. tu la
    kdg2 yg menutup aurat/kanak2 dan org tua jd mangsa jugak..

    sama2lah kita berdoa
    agar kita semua dlm keadaan selamat..

    ReplyDelete
  2. jgn kate lelaki, oghang pompuan mcm awok ni kalo tgk deme pakey mcm ni, toleh 2 kali.. kite bako aje!!!!

    ReplyDelete
  3. entahlah dni... tak tahu nak kata ape huhu

    ReplyDelete
  4. teman syok tengok gambo tu hahahaha..

    kadang2 oghang pempuan ni beghiye2 nok seksi sebab nok tunjuk seksi deme la..ate..'terpaksa' tengok la utk ngambik ati..hihihi

    ReplyDelete
  5. tak tahu la salaj siapa??apa yg angah leh cakap lelaki & perempuan pun sama jer...
    tiada beza tul tak??

    ReplyDelete
  6. sebab apa depe nak pakai seksi2? untuk tunjuk pada sape? selalunya nak tunjuk pada bukan kaum depe

    ReplyDelete
  7. nak tnjuk kcntikan yg bukan pada cara nya... bak kata meke.. dedah secare percume dan dpt dosa percume..hehe
    nak wat mcm ne... nsihat pun tak gune..
    semoga mereka insaf...

    ReplyDelete
  8. ate memang kesian ke deme ni,,smoge yg sudah sedie betutp litup teruih istiqomah ye :)

    ReplyDelete
  9. Salam Yob, kan ada firman yg suruh ORANG LELAKI tundukkan pandangan mata. Yg pompuan tu salah pegi bukak2, yang jantan pun salah pegi tengok2!

    ReplyDelete
  10. susah sekarang mak bapak tak kesah tentang agama, nak kate amende klu dari kecik takde sape yg larang

    murahan belaka la nak tarik perhatian gitu

    ReplyDelete
  11. inilah contoh "walaa taqrobuzzina"..Allah larang kita mendekati zina..nilah punca kepada zina dan rogol..

    ReplyDelete
  12. salam dato'... bagi awok pulak, awok tak nyalahkan sebelah pihak saje... awok nyalahan 2-2 pihak, si penunjok dgn si penengok.... 2-2 salah....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss