Entri Edisi Maleh (malas)

Haghi (Hari) Sabtu le kate kan......
bese (biasa) le tu.....
oghang(orang) kate haghi (hari) ni le pun kite nak bermaleh-maleh (bermalas-malasan)....

haghi (hari) ni kalo bulih kite nak rilekssssssss jeeeeeeeeee.............
haghi (hari) ni jugak le haghi (hari) kite nak lupe kan pasei (pasal) kerje melambak kat opis tu....
haghi (hari) ni le haghi nye (hari nya) kite nak lupe kan tekanan tempat keghoje (kerja) yang tinggi tu....

cehhhh....
maleh2 (jugak) kome....
tapi jangan dijadikan habit (kate oghang (orang) putih).....
sebabnye udah jadi kebiasaan pade kite....
teghoih (terus)jadi pemaleh (pemalas) nanti....

oghang (orang) pun tak suke......
jadinye....
udah2 le tido tu kome.....
bangonnnn....banggggooonnnn.....

2 Responses to "Entri Edisi Maleh (malas)"

  1. main dgn anak ler jawabnyaaa

    ReplyDelete
  2. @cik amirah....
    itu yang paling best utk oghang yang dah ade anak ni kan cik amirah....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss