Salah Peghempuan (perempuan) ke???

Haaa...kalo semalam awok ade buat entri pasei salah lelaki ke??....
klik kat sini kalo kome tak bace lagi ---> Salah Lelaki Ke???
kali ni awok nak ceghite (cerita) daghi (dari) sudot peghempuan (perempuan) pulak....

Salah Peghempuan ke???
kalo sang lelaki tu memang jenih (jenis) yang gatei (gatal)????
ndak2 lagi lelaki yang makin beghumo (berumur)......
makin tue makin megheyam gatei (mereyam gatalnya) nye???
errr...gambo daghi pakcik gugel ni bulih le masok kategori gatei kan???kan???

Salah Peghempuan ke???
Kalo memang lelaki tak gheti (reti) menjage mate deme sendighi (sendiri)???
pantang nampak yang dahi licin sikit......
macam nak terjojoi keluo bijik matenye.....

haaaa...kome tengok gambo ni....tengok tu...
sempat lagi die jeling awek bawak bunge tu!

gambo ni pun pakcik gugel jugak yang bagii

takkan semue nak salahkan peghempuan (perempuan) je kan????
lelaki pun main peghanan (peranan) jugak yang nyumbang (menyumbang) pade masalah sosei (sosial) sekaghang (sekarang) ni....
bertepok sebelah tangan, takkan berbunyi ye dak????

jadinye sekaghang (sekarang) ni peghanan (peranan) kite ....
sebagei oghang (sebagai orang) Melayu dan Beragame Islam....
jage le dighi (diri) kite.....
keluarge kite.....
dan masyaghakat (masyarakat) kite....

Pesanan Khidmat Masyaghakat Daghi Blog D_08 untok semue dan jugak dighi sendighi (diri sendiri).....

9 Responses to "Salah Peghempuan (perempuan) ke???"

  1. memang...bukan salah kaum kami..salah sape yg terase gatal..muahahaha....

    ReplyDelete
  2. Tepuk sebelah tangan tak aman berbunyi kan?

    ReplyDelete
  3. Salam..eghhhh (errrr)..bukan salah sesiapa pun..masing2 ade nalughi (naluri) dan peghasaan (perasaan)

    ReplyDelete
  4. tepuk sebelah tangan... penampar maksudnya...

    huhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. salah dua2... salah sebab tak jaga mata dan salah sebab suka buat free show ;)

    ReplyDelete
  6. bukan salah ibu mengandung...

    ReplyDelete
  7. Salam Yob Shahril, haa baru betoi...kita kena jaga diri kita sendiri, dah ada suruhan Allah supaya menjaga marwah dan anu kita, jgn mendekati zina, dan memacam lagi. Kalu kita kata pompuan yg salah sbb paka baju seksi yg menaikkan berahi jantan yg gatei, camner buleh ada bapak, bapak tiri, tok tua ganyut, abang yg terberahi rogol adik, cucu sendiri? Seksi ke budak2 ni kat rumoh? Tentu tidak. Ni kes jantan gatei sebenornya! Ok, sesama kita menjaga kehormatan dan menunduk pandangan kita. Jgn jadi cam yob kat atas, gedik menari kat padang! Dan Yob Jepun yg tak jaga mata dia tuh!

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss