Peghempuan kate.....

Kalo semalam awok ade buat entri pandangan lelaki tentang peghempuan (perempuan)........
kali ni awok buat entri pandangan peghempuan (perempuan) tentang lelaki pulak....

Peghempuan kate....
Lelaki ni memang jenih (jenis) pemaleh (pemalas)...
Itu yang peghempuan ghamei (ramai) yang jadi ketue tu....

Peghempuan kate....
Memang betoi le kami2 ni ke dapor.....
tapi kami masak pun untok kome mentekedaghah (mentekedarah)....

Peghempuan kate.....
Lelaki ni bukan tak pandei.....
tapi deme pandei bende lain....
itu yang ghamei (ramai) sekaghang (sekarang) ni dok Unibersiti Seghenti (Serenti) dan juge Kolej Sg Buloh....
habeh tu terpakse le kami belajo tinggi2 daghi (dari) lelaki....

Peghempuan kate......
Kalo kami bawak motokar laju, kome maghah (marah).....
kalo kami bawak motokar pelan lagi kome maghah (marah).....
kami2 ni pun belajo (belajar) daghi (dari) kome jugak....

Peghempuan kate.....
Kalo kami2 ni yang tak nyusahkan si lelaki.....
sape lagi????
takkan kome nak kawen (kahwin) dengan yang sejenih (sejenis) kot???

Peghempuan kate.....
kalo tak sebab tak jage kami ni elok2....
takde mau nye kami ni jadi ghacon (racun) pade kome....
cee kome belei (belai) kami.....manjekan kami....

Peghempuan kate....
Kalo kami buat kegheje2 (kerja2) yang keghaih (keras) nanti....
kome kate hilang sipat2 kepeghempuanan (keperempuanan) kami...
abeh tu......kegheje2 (kerja2) yang lembot je le yang tinggei kat kami....

cukopla ye.....
kome2...janganle ambik hati ye....
macam tagline blog awok....
ini bukan blog siriyes.....

2 Responses to "Peghempuan kate....."

  1. kata hati, lelaki dan perempuan saling memerlukan .. :)

    ReplyDelete
  2. hehe..,pempuan suka bebel kan kan

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss