Semase berblogwalking

gambo ehsan pakcik gugel ni ade kene mengene dengan ceghite awok


Awok semenjak due tige menjak ni ghajin (rajin) beno berblogwalking.......
almaklomle tengah awei2 (awal2) tahun lagi....
tak beghape (berapa) bizi lagi.....
nanti2 bile udah datang bizi....
otometik awok datang maleh (malas) nak berblogwalking dan jugak nak berblog....

ok...ok...itu intro je....
kesahnye....
mase awok tengah ghajin (rajin) berblog ni....
awok peghatikan (perhatikan) ghamei (ramai) beno le blogger2 yang mude....

kekadang tu yang sekolah lagi pun ade...
bagoih (bagus) le jugak kan bile deme ghajin (rajin) menulih (menulis) ni.....
sekughang2nye (sekurang2nya) takde le deme buat bende2 lain yang tak berpaedah dan susahkan oghang (orang) lain.......

tapi satu le yang awok nampok....
bile umo2 (umur2) mude ni....
deme ni ghairah nak berceghite (bercerita) kat oghang (orang)....
kalo bulih nak bagitau ape saje pasei dighi (diri) deme tu....

tak salah....
tapi awok ghase (rasa) macam kughang (kurang) sesuei (sesuai) bile ade yang tanpa segan silu...
yang palen (paling pemes (famous) ceghite (cerita) deme pasei chenta hati deme......
betape sayangnye deme pade boipren/gilpren deme tu.....
betoi le itu hak memasing...

tapi pade awok yang umo (umur) lebih sikit je daghi (dari) kome tu....
awok nampok macam tak sesuei (sesuai).....
kome nak berpasang2 beghape (berapa) ghamei (ramai) pun lantok kome le...
tapi tak payah le nak expose sangat kat public.....
tang bergambo tu jangan ceghite (cerita) le.....

sikit2 udah la ye adik2!!!.....

6 Responses to "Semase berblogwalking"

  1. apala motif dorang agaknya ek..heh

    ReplyDelete
  2. itu pasei le dheme cenggitu..nak wat camne an..deme dah cenggitu..sabo je ler...heheh...^_^ ade lak siap widget blink2..wat lembab je saye nak menjengah,...:) anyway lantak dheme an..yg penting belog awok buleh tahan jugak..sweet..

    ReplyDelete
  3. aah tu le pasei nye deme tu..
    kite2 pun ade juge cinte hati..
    tp idokle sampei semue nak di ceghite iye dok??
    kang ade juge yg kene bakor..hehe

    ReplyDelete
  4. D 08,

    tak terasa kot sebab takde cinta hati awok nak tayang..
    kiki,
    cuma kisah hidup tu, private part tak perlu lah cerita kan ??
    ker awok gitu...
    haha :D

    tiba-tiba cakap luar.. ^^'

    ReplyDelete
  5. dni bab cite privasi jarang nak tulis. yang dni reti tulis cite makanan hehehe

    ReplyDelete
  6. tu tak tgk kat FB lagi Yob.. gambo suma gaya nyer bagai org da kawen, awok yg da kawen ni pun rasa segan nak letak gambo laga2 pipi.. huhu

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss