Memandu di Malaysia

gambo ehsan pakcik gugellll

Wahhhh...sekaghang (sekarang) ni tengah hangat pasei isu pemandu peghempuan (perempuan ghupenye (rupanya)....
ini semue sebab Bung Mokhtar Raden punye angkaghe (angkara) le ni.....
bile die kate pemandu peghempuan (perempuan) ni tak cekap....
itu yang banyak berlaku eksiden tuuu...

tapi pade awok ....
sebenonye same je.....
baik lelaki ....baik peghempuan (perempuan)...
caghe (cara) pemanduan kite yang jadi ukoghan (ukuran)....

kalo udah melulu....semberono je mawak (bawak) motokar nye....
memang kompem le mengundang eksiden.....
jadinye faktor jantina tu takde masalah le......

Macam awok yang memang ke opis mawak (bawa) motokar.....
kekadang angin satu badan...
maklomle.......kite ni mengejo mase nak ke opis....
tapi ade pulak motokar yang kat depan kite bawak macam siput.....
takde pulak awok tengok ghamei (ramai) peghempuan (perempuan) daghi (dari) lelaki....
same jeee.......

Sebenonye kalo kite memandu kat Malaysia ni.....
kite perlu bersabo dengan gelagat2 pemandu yang pelbagei (pelbagai).....
kalo tak sabo...itu yang keluo macam2 daghi (dari) mulot kite tu....
sumpah seghanah (seranah) dan macam2 lagi le.....

sabo la yeee

7 Responses to "Memandu di Malaysia"

  1. skrng nie xkire jantina yg buat kesalahan jln raya

    ReplyDelete
  2. skrng nie xkire jantina yg buat kesalahan jln raya

    ReplyDelete
  3. Tak perlulah menuding jari pada sesuatu jantina

    ReplyDelete
  4. alaa.....masing2 same je...
    :)

    ReplyDelete
  5. sama je laki pompuan
    yg penting sedar sikap kita
    semasa di jln raya..

    ReplyDelete
  6. mat rempit mcm kiter nie pon terjebak gak dlm jem...

    abis jln moto kena sapu kete beso.. dah lah bwk mcm siput arghhhhh...!!! geram

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss