Lawak ke??


Sesekali awok tertengok Maharaja Lawak ni....
awok ambik kesempatan nak hayati kelawakan yang ade kat Maharaja Lawak....
betoi2 ke deme tu lawak....
ato sekadar lawak yang tak lawak.......

ye......ade yang memang lawak....
yang pade awok tak payah buat banyak pun oghang (orang) dah gelak tengok deme....
ditambah pulak dengan idea2 deme yang pelbagei (pelbagai) dan berbeze daghi (dari) minggu ke minggu....
itu baghu (baru) lawak namenye.....

ye.....ade jugak yang tak lawak....
tapi cube2 jugak nak melawak....
dengan haghapan (harapan) ade yang tergelak dengan 'lawak' deme....
yang ni buat penat kite tengok.....

dah name pertandingan ....
kompem ade yang menang...
dan ade yang kalah......
yang kalah tu....bio le ade mase2 yang kome betoi2 lawak dalam Maharaja Lawak tu ye.....

P/S: Awok cube elak daghi (dari) gelak berlebihan....takot nanti hati 'mati'....

5 Responses to "Lawak ke??"

  1. Takat gelak2 camtu je la. tkde la tahap kuar air mata.
    eh..awok tgk kat utube je. ate nyer umah teman tak mandang astero warene. hik hik

    ReplyDelete
  2. @cik adwafarahin
    tak payah tengok pun takpe...... takot kite terlebih gelak nanti...

    @cik Dni...
    awok pun camtu jugak...maklomle ghumah tak de pakej mustika.....

    @PUANSTROBERI.....
    itu yang takot tu...mule2 niat nak tengok je...lelame terseghonok pulakkk...

    @cik amirah...
    gelak senyum ?? bukan gelak2 sengih???

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss