Anugerah Juara Lagu


Eeeeerrrrr....
sane sini oghang (orang) dok berlabon hei (hal) juaghe (juara) Lagu yang lepaih (lepas) ni.....
sape yang menang....
sape yang kalah....

deme berlabon macam deme le yang palen (paling) terer......
lagu ni yang wajib menang....
lagu tu tak sedap....
persembahan artis yang tu tak bagoih....

adoiiileeee.....
dan awok macam selalu......
awok bukanle anti hibughan (hiburan)......
tapi memang awok tak gemo ceghite2 (tak gemar cerita2) macam ni......

kome ceghite (cerita) le AF ke......
Mentor ke.......1 in a Million ke.....Pilih kasih ke......
mintak maap memang awok tak kan tengok....
awok menyampah dengan hibughan (hiburan) yang melampo2 (melampau2) stesen tibi kite tayangkan........
sampeikan artis pulak yang dijadikan role model bebudak sekaghang (sekarang) ni....

pade awok takde pun unsor2 baik daghi (dari) rancangan2 macam ni....
banyak yang bughuk (buruk) daghi (dari) yang baik (baik: ade ke yang baik???)....
tapi awok hormat pade yang masih tengok ceghite2 (cerita2) macam ni.....
itu hak kome......tapi kughang2 (kurang2) kan leeeee........

P/S: Mesej daghi (dari) D_08....

4 Responses to "Anugerah Juara Lagu"

  1. tak minat nak tengok benda2 cam tu semua..tapi kalau lagu saya layan la jugak..tu pun dgr kat radia, mp3 sambil buat kerja..kalau nak duk tercongok depan tv semata2 nak layan benda ni, tak lalu la pulak..

    ReplyDelete
  2. salam yop,

    teman saje je pun nak test keyword sebenonye....hehehehe...bukanle minat sgt pun tgk deme terkinja2 menyanyi tuh ..dan sekador nk tau sape yg mng..kalau astro punye lg le teman xambik tau sbb mmg xpsg astro..xperlu

    ReplyDelete
  3. skang ni kalo awok beli mingguan malaysia, awok campak pancaindera dalam tong sampah kedai tu je. malhe nak bawak balik ghomoh. takde bawak manfaat ape2.

    ReplyDelete
  4. @cik FIqas....
    awok bukan ape....melampo2 sangat tibi kite promote hibughan melampo....sampei anak2 kite...leka ...... artis2 ni pulak dijadikan idola......tak ke hancor generasi kite nanti....

    @Yong Ummi Hanie.....
    itu sebab awok kate awok hormat pade yang nengok bende2 macam ni....sebabnye....ade oghang yg nak tengok semate nak ambik tau je....bukan le sampei taksub dgn bende2 macam ni.....

    @Sopi...
    aku tak peghonah beli Utusan.....maap la ye...banyak beno menipu nyee....tapi kalo ade memang aku bace.....sekado bace je leee

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss