Penat

Errrmmm...niat dihati awok malam ni....
ade le 1 - 2 entri baghu (baru) nak tulih.....
tapi mandangkan awok penat ni....
mate udah ngantok....

cuti ujong minggu kali ni awok takde rehat langsong....
make dengan dukecitenye....
besok je le awok tulih entri baghu (baru)....
malam besok....

Selamat malam kome....

6 Responses to "Penat"

  1. selamat malam yob.. rehat dulu yang penting, n3 esok2 pun boleh..

    ReplyDelete
  2. kelas la! belog perak cayor.
    hehe. blogwalking

    ReplyDelete
  3. awok baghu sampai daghi kedah malam tadi. cadangnye hujung minggu ni nak gi tgk set penggambaran hantu kak limah, tak jadi la pulak.

    ReplyDelete
  4. tak pe..bro berehat dulu ye..hehe

    ReplyDelete
  5. @cik FIqas....
    heheheh.....tak keluo2 lagi entri hujong minggu lepaih...terpeghap lagi kat draft tuuu...

    @FAizFIzy39 ....
    tak cayo lagi ni....dan tak likat jugakk...awok yang sedang2 sajaaaaaa

    @SOpi...
    ambbbooiiii pegi tak ngajak....

    @Chor....
    awok sampei ghumah pukoi 9 mlm...

    @Abu LUqman....
    errr...udah lebih rehat dah niii

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss