Johor Cuti...


Hampeh betoiii....
ngape le awok kol opis kat Johor ni tak beghangkat2 (berangkat2)......
daghi (dari) pagi tadi kol tak beghangkat (berangkat).....
mule le ghase (rasa) terbako.....

sudahnye awok kol henpon pegawei (pegawai) kat sane.....
macam ni lebih kughang (kurang) labonan awok dengan die....

Awok : Assalamualaikum....... oittt ****** (name dighahsiyekan).....

Oghang Johor : Walaikumussalam......... haa.....ape cer bro???...tetiba kol ni

Awok : Jenoh le aku kol opis kome ni... tak beghangkat2 (berangkat2)......ate mane pegi semue oghang (orang) ni???

Oghang Johor : Aik...bro tak tau ke???

Awok : tau ape nye????......

Oghang Johor : Bro, ni betul2 tak tau ke....atau buat tak tau??? Bro tak tengok email ke???....

Awok : (Awok udah setat bengang)....... mike betoi2....jangan main2 dengan aku.....aku telepon daghi (dari) pagi takde sekor pun angkat....udahle bende ni ejen (urgent).....

Oghang Johor : takpele....tapi cube bro tengok kalendar Januari 2011...... ape die tulis kat tarikh 11/01/2011 tu....

Awok : (teghuih mencapei kalendar meje awok.....secaghe spontan....awok ngekek gelak ateh ketidak alert'an awok)........kekekeke....padanle opis kome tak beghangkat (berangkat)....kome cuti ghupenye (rupanya).......kekekeke........

Oghang Johor : itule pasal nye bro.....nasib baik bro tak terus marah tadi...kalau takkkk.... bro termalu....

Awok : (tak habih lagi gelak)....kekekek....takpele......bende yang ejen (urgent) tadi dah jadi tak ejen bile aku tau kome cuti haghi ni (hari ni)...... takpele....(ghase (rasa) termalu yaaa amat mase nii)......

Ghupenye (rupanya) Johor bercuti haghi (hari) ni....
HARI HOL ALMARHUM SULTAN ISKANDAR ....
macam mane le awok bulih tak alert ni....

8 Responses to "Johor Cuti..."

  1. awok awok..
    lawak tul.. penah gak jadi kat diri sendiri.. senyum sendiri bila baca nih
    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  2. heheheh...ni contoh org rajin kerja..sampai lupa org lain cuti..:)

    ReplyDelete
  3. awok nih.....hahhaha....

    rajin bebenor keje nye

    ✿(^^,)✿

    ReplyDelete
  4. @cik Dni...
    aikkk...cik DNi bukan kat Seremban ke???

    @cik nur...
    biasele berdedikasi...sampei tak tau negeri tu bercutii..

    @cik FIqas....
    maklomler.....tengah rajin...kalo datang malehnye.....errrmmmm...

    @cik yanie budak GEBU.....
    terlebih rajin semalam.....

    ReplyDelete
  5. ramai yang tak tau joho cuti..

    ReplyDelete
  6. alaaa jangan kata orang luar.. org johor sendiri (yanler) pn tak perasan johor cuti semalam.. pasal ape?? pasal keje sendiri.. cuti tak cuti same jek.. hehehe bile bab nak amik stok barang tu ler baru pasan.. alamak!! cuti

    ReplyDelete
  7. @cik eda_ej....
    sungguh pun....memang ghamei tak tauuu.....

    @cik Yan.....
    dah keghoje sendighi kompem tak tau cuti ke idakkk...ate haghi keghoje dengan haghi cuti tetap jugak keghojeeee

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss