Komen-Komen


Malam ni sebelum tido.....
awok cube jawap semue komen2 entri2 yang lepaih (lepas) .....
ghase (rasa) tak seghonok (seronok) pulak.....
bile kengkawan dah komen ato bertanye awok tak jawap.....

jadi sebelum mate ni nak lelap .....
awok ambik peluang ni....
jawap semue komen yang lepaih (lepas)....

kalo kome ghase (rasa) jawapan yang awok bagi tak puehkan (puaskan) hati kome....
kome bulih ripit (repeat) balik soalan tu.....
sampei le kome pueh (puas)......

pade awok mudah jeee....
tetamu dah datang takkan le kite taknak alu-alukan.....
bile dah dialu-alukan....
musti ade bersoei (bersoal) tanye.....

jadinye.....jawap le selagi kite bulih....

Selamat Mengomen komeeeee....

7 Responses to "Komen-Komen"

  1. tapi bile kwn2 lame ilang soghang..soghang.. sedih juge teman nih yeop..

    ReplyDelete
  2. @Chor....
    itule masenye kite tau....yang mane kawan....yang mane sahabat...... yang mane ikleh berkawan dengan kite....ato berkawan dengan kite sebab ade niat lainnn....

    ReplyDelete
  3. jadi persoalam da terjawap.. betul la yob budak itm segamat yer.. kite same batchla.. DIA masuk sem tahun 98.. betul??? kenal mai kan?? maziatul musyidah yg cun tu.. orang perak jugak.. dia roomate yan dulu..

    ReplyDelete
  4. @cik Yan...
    wakakakakak....kecik nye duniye niii.....kenei sesangat la si Mai ni....... Yan dulu DIA jugak ke???

    ReplyDelete
  5. salam yob, tetamu dtg ni, jangan bersoal jawab je, hidangkan le kopi secawan..:)

    ReplyDelete
  6. membalas kunjungan memang bagus kan jika ada masa terluang

    ReplyDelete
  7. @cik Fiqas....
    bulih...bulih......nak open tebel pun bulihh...

    @cik SHaringinfoz.....
    memang bagoih.....at least pengunjung blog kite rase kunjungan die dihargaiii tuan ghumahhh

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss