What So Great About Knowing Muslim Values?

* AMAGHAN : INI BUKAN ENTRI POLITIK

Ape ghase (rasa) kome keluo kenyataan macam ni kat paper????
dan keluo pulak kenyataan ni daghi (dari) seoghang (seorang) bekaih (bekas) Menteri Kabinet....
dan terkini menyandang jawatan Ketue sebuah Parti Politik....

bukan baghu (baru) setahon 2 due dok kat Malaysia ni....
malahan lahirnye kat Malaysia....
sekolahnye kat Malaysia......
beghumahtanggenye (berumahtangganya) kat Malaysia..

memang kughang (kurang) ajo...
kalo kome bace artikel nye sampei habeh (habis) lagi terguris hati kome....
pade awok.....
kalo kome nak tunggang langgang sebab Pilihanghaye (pilihanraya) kecik pun....
sukati kome le....

tapi jangan sampei sentoh sensitiviti agame ato (atau) bangse oghang (orang) lain.....
nampok sangat kome ni tak sensitif....
ato (atau) sekado cube nak menaghik (menarik) undi daghi (dari) kalangan kome....
udah2 le.....kite bukan nye baghu (baru) setahun due dok berbilang bangse dan agame ni....

malahan udah lebih daghi (dari) 50 tahun dahhh....
jangan jadi oghang (orang) bodoh yang memang bodoh tapi tak nak ambik tau...........

5 Responses to "What So Great About Knowing Muslim Values?"

  1. hanya orang tiada iman (kafir) yg akan ckp begitu...

    ReplyDelete
  2. mane pegi pekasa ngan pekida celake tu... itu labun manusie bangsat !!! Disokong pulok puak yang yang lebih bangsat.. yg ngaku beragama Islam..Kuase lebih penting drpd agama ke ???

    ReplyDelete
  3. @cik Dni....
    yang bercakp macamtu deme tu tak tau langsong pasei Islam....yang oghang Islam nye pulak tak tunjok contoh yang baik....algi le deme tak tau...

    @cik manje....
    oghang Islam yang sokong bende ni lagi teghok cik manje.....

    @CHor...
    deme....kite kan ke negare demokrasi terpimpin.....belajo daghi yang dulu2 jugakkk

    @KakYong....
    kalo ikot kan maghah ...ghase awok dah lame si CSL ni kene .....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss