Restoran Shabu Shabu Stimbot

Malam 12/01/2011 yang lepaih (lepas)....
awok dengan famili awok bertukor angin.....
maleh (malas) nak makan nasikk....
asik makan nasik jeee....
jemu jugakkk.....

jadi awok ngajak le deme makan seafood......
dan sebenonye plan ni memang awok dah buat lame......
tapi 12/01/2011 le baghu (baru) dapat pegiii....
dan lokasi tempat yang awok nak pegi tu bukannye kat Ipoh.....
tapi Seri Manjung.....

perjalanan lebih kughang (kurang) 45 minit ke sejam.....
awok yang bawak caghe (cara) berhemah ni.....
lebih sikit le mase nye......
maklomle...baghu (baru) lepah (lepas) kena saman JPJ......

haaa....kome layanle gambo2 yang ade akt bawoh niiii

ini le ghupe Restoran yang awok pegi....
ini pun adik awok yang rekemenkan....
katenye best......

yang paling best sekali ....
dengan RM18.90 kome bulih (boleh) makan sebanyak mane yang kome laghat (larat)....


kedai ni die ambik sekali tige kedai........
sebelom ni deme caj RM15.00 sekepale....(kate adik awok le).....
baghu (baru) je naik jadi RM18.90......
dan makan le banyak mane pun....caj same jeee....
tapi ade syaghatnye (syaratnya)......
kome kena makan habih yang kome ambik tu.....
kate le kome makan tak habih.....
dan beghat (berat) makan yang tak habih tu dalam 100gram....
deme caj tambahan RM5.00 untok setiap 100gram yang tak habih kome makan....

suasane dalam restoran ni pun best.....
ambiance (kate oghang putih) nye memang menaghik le (menarik)......


anak daghe (dara) awok......
tu kome nampok meje tu beghesih kan??? itu sebelom awok ngambik segale macam udang, sotong, ketam dan seknike bende lagi leee.......

Restoran ni bagi du jenih sup......sup biase dengan tomyam......suke kome le nak celorkan baghang2 (barang2) yang kome ambik tadi tu kat mane...

ni waktu pantang awok.....jangan sape tego....silap2 makan penampo.......

pilihan makanan yang ade.....
pun same....pilihan makan yang ade.....
awok lupe nak nangkap gambo meja beso kat tengah restoran dengan yang dekat tepi kaunter tuuu......
muntah le kome makan......
siap desertnye aiskrim ....
kome pilih sendighi (sendiri) + manisan2 yang ade + buah2an yang ade...


errrr....ni lepaih makan......kome bulih agak.....sape yang makan banyak....

errr.....ni bukan pinggan mangkok yang awok gune.....
yang awok gune dah letak tepi....
yang ni awok tulong mem awok makan...... hehehehe

lupe pulak nak kabo kat kome.....
tempat ni letaknye betoi dekat Seri Manjung.....
dekat dengan Kamdar.......Tesco dan Giant Seri Manjung.....
tapi satu le yang awok tak gemo.....
kat ateh (atas) Restoran ni...ade kelab malam......
itu je yang awok tak gemo....


P/S: Entri ni sepatotnye keluo semalam.....tapi disebabkan banyak hei (hal) awok peghap (perap) dulu dalam draft.....

6 Responses to "Restoran Shabu Shabu Stimbot"

  1. wahhh....sejak2 brenti keje, kenyang perot, senang hati yea yop!

    ReplyDelete
  2. tegeliat la lidah saya ag..hehe..
    waaa enjoy2! ska tgok family yg enjoy2..happy family!

    ReplyDelete
  3. comel lo anak dara yob tu...:)

    ReplyDelete
  4. salam mike !

    ishh awoki xperonah mkn2 stimbot ni...ade pun pkcik awok jamu kat rumah dier ... best nmpk ! nk try ler...

    ReplyDelete
  5. restoren ni melayu punyer ker...?!

    ReplyDelete
  6. macam sedap aje yeop.. balik raye cine kang buleh la teman ke sane..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss