Hujan Lebat di Ipoh


Errrmmm....
memang sekaghang (sekarang) ni musim ujan kat negara kite.......
tapi kat Ipoh 2 - 3 menjak ni.....
ujan petang tapi tak selebat haghi (hari) ni......

awok pikio 2-3 kali nak balik ni....
kompem sangkot kat tengah jalan....
maklomle Malaysia......
asei (asal) ujan je jalan jem.....

jadinye.....
awok stay dulu kat opis.....
nekmati keindahan ujan lebat kat luo ni......
hujan rahmat ni komeee....

6 Responses to "Hujan Lebat di Ipoh"

  1. slamat mula bekerja dan salam kenal...dah terfollow awak...hehehehhe

    ReplyDelete
  2. Ate we...ipoh pun jem juge?...teman suke ipoh ni....

    ReplyDelete
  3. ingatkan kl je asal hujan jem giler..ipoh pun sama ek?
    hujan rahmat tu..sy suka time hujan tp tak suka jem ..:(

    ReplyDelete
  4. semalam memang lebat bebenor hujannya.. anak2 nak ke taman pun terpaksa kensel...

    tp yg best pagi ni terang benderang.. harap2 kering la kain baju... ;)

    ReplyDelete
  5. @Encik Fadzli Amir
    same le kite.... nanti awok polo mike.... Ipoh jem taim budak sekolah keluo sekolah dgn ujan jeee....tapi takde le teghok macam Kolumpo....bulih buat kite jadi gile....

    @cik FIqas....
    uuuiiii...Ipoh udah tahap metropolitan oooo...... tapi jemnye tak seteghuk Kolumpo......

    @Kakyong...
    alahai kesiannye anak2 kakyong...... mintak2 le haghi ni ceghah sampie ke petang...

    ReplyDelete
  6. tunggu je le ujan reda.. kalo balik kang abeh basah.. tu pon kalo naik moto le.. kalo naik kete idak le nasah.. hehhe..

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss