Masjid Al Hidayah - RPT Pengkalan Pegoh Seberang

Signboard yang kome tengok ni....meghupekan (merupakan) tapak Masjid kg awok......
.bende ni dah lame naik nye...daghi (dari) arwah ayah awok ade lagiii..
.sampei le meninggei ayah awok....
.tak meghase (merasa) dia dapat ke Masjid kampong ni...
.selame ni kami pendudok kampong n iterpakse bersesak ke Masjid Kg Pengkalan Pegoh....

dan pade 24 Oktober 2010 ...dah lame dah tuuu.....
telah pun diadakan Majlis Kesyukuran sempena bermulenye pembinaan Majsid Al Hidayah kampong kami ni....
.kat bawah ni awok letak gambo2 pembinaan Masjid kampong awok ni.....
sayangnye awok tak bulih nak masok ke dalam kawasan tapak pembinaan.....
bahaye kate deme...... kome layan jeee.....




2 Responses to "Masjid Al Hidayah - RPT Pengkalan Pegoh Seberang"

  1. semoga tercapai lah hasrat penduduk kampung utk mendapat masjid baru.. gamaknya bila akan siap ni...?

    ReplyDelete
  2. lama bebenor la ni ye yob? agaknya bila pulak nk siap n blh guna ni...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss