Posting No.2


Salam semue ....
ini posting kedua awok untuk tahun 2011.....
udah lame beno ghasenye tak berlabon kat sini.......
dan macam biase.....

pagi ni awok akan menganto adik ipor awok mendaftar masok sekolah baghu (baru)......
sebelom ni adik ipor awok ni belajo kat Maahad Al Ehya Asshariff,Gunong Semanggol....
tapi kali ni....
tingkatan 3 ni oghang ghumah awok selaku kakak sulong deme...
daftarkan ke Maahad Tahfiz Al-Quran Wal Qiraat ADDIN........
ato name pendeknye MTQ.......

MTQ ni meghupekan sekolah agama dibawah kelolaan Jabatan Agama Islam Perak (JAIP)......
dan sekolah ni ade 10 cawangan semue sekali di selughuh Perak......
dan Alhamdulillah....
adik Ipor awok yang memulenye didaftarkan di cawangan Hutan Melintang.....
sudahnye dapat bertukor ke Tambun, Ipoh......

senang keghoje (kerja) awok.......
moge2 dipermudahkan ughusan (urusan) awok haghi (hari) ni...
Insyallahhhhh.......

5 Responses to "Posting No.2"

  1. aduhhh yeop.. teman ghindu betui kat mike nih to.. teman pun udoh kughang sikit bebelog ni.. tp nok tinggei kan teghuih ghase sayang pulok.. kwn udoh ghamei..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..ada seorang lg bakal jadi hafiz ye..penyambung dakwah para ulama..penyelamat keluarga..=)

    ReplyDelete
  3. insya allah...semoga dimudahkan segala urusan..

    ReplyDelete
  4. Hutan Melintang kat Kg Kota ke? tu kampong awok...:)

    ReplyDelete
  5. @Chor.....
    ghiso pulak awok bace komen mike tuuu.....hehehe....Insyallah....awok pun tak ilang dalam dunie blog ni....kalo ilang pun sekejap jeee...maknenye tengah bizi atopon tengah mencaghi dighi awok yang sebeno.....

    @cik Kalamhati...
    Insyallah....moge menjadi Hafiz yang soleh.....

    @cik FIqas....
    Alhamdulillah....dah setel....mudah semue ughusan....

    @cik Hanibi....
    awok pun tak tau....yang awok tau...dekat Sg Keli jeee

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss