Penyokong Setie vs Penyokong Lalang


Ececececececeeeeeeeeeee..............
mentang2 le Malaysia menang Piala AFF Suzuki Cup 2010 yang lepaih (lepas)......
ghamei (ramai) udah ngaku yang deme ni le penyokong setie Malaysia......
ghamei (ramai) jugak yang kate deme le yang paling tego (tegar) nyokong Malaysia......

ghase (rasa) getik (menyampah) pulak awok mendengo nye!!!....
ateee.....Malaysia udah menang ni le baghu (baru) kome kate kome ni fanatik Malaysia....
macam2 blog...macam2 website.....macam2 kelab..... dibuat....
ateh (atas) name penyokong tego (tegar) Malaysia....ate name omputih nye.....Die Hard Fans....

udah2 le kome.....
tak payah le kome mengaku kome ni penyokong setia Malaysia....
kalo setakat baghu (baru) 3 - 4 tahun ni nengok (tengok) bola....
3 - 4 tahun tu ...kalo kome ni budak.....tak masok lagi tadika kome oiii....

macam ni le ......
taki kighe (kira) le kome ni penyokong tego (tegar)....
penyokong lalang....
penyokong upahan......
tak kighe (kira) le ape jenih (jenis) penyokong kome ni...

sokong lee....
kalo pun tak caghe (cara) terbuke....
sokong le caghe (cara) kome....

caghe (cara) mengutok pun dikighe (dikira) penyokong jugakk...
walopon die mengutok....
tapi jauh di sudut hati......
die sayang lagi tim yang die kutok tuu

Jadinye....
udah2 le kite mengkelaihkan (mengkelaskan) penyokong2 yang ade ni....

P/S: Entri ni sekado meluahkan ghase (rasa) getik awok pade deme2 yang menggelorkan dighi (diri) deme penyokong setie, tego (tegar),beghani (berani) mati dan macam2 lagi lee......

5 Responses to "Penyokong Setie vs Penyokong Lalang"

  1. betui tu yob. getik awok dengornye. lagi meluat kalo dah taknak teghime teguran oghang lain. mule le deme nak kate tak setia la apa la.

    bagi awok peduli ape. sokong tetap sokong. yg tak betui awok tetap kritik. deme yg kate penyokong setie tu ntah2 baghu umo beleh2 tahun. baghu pandai nak menyoghak dah kate kat oghang macam2.

    ReplyDelete
  2. teman udoh lame peghati mende nih.. caghe deme ta..mcm obe pulak..lelame.. getik pulok jadinye..

    ReplyDelete
  3. Sopi...
    ni mike ngate alteras ke ni|??? keekekek....

    @Chor....
    itu le apseinye....tak kighe le kome fenetik ke...hape ke...tak payang le nak kabo dekat oghang...... oghang tak heghan punnn

    ReplyDelete
  4. penyokong dtg bila menang je..time kalah berbakul deme nyumpah...

    ReplyDelete
  5. @cik Fiqas...
    biase le tuuu...... meang baghu oghang nak datang....baghu nak pujiii

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss