Raisuddin Hamzah - bior pape asa bergaye



Layan Kome....
asik dengo lagu Mr Os je...
sesekali layan algu Raisuddin Hamzah....
bapak di Siti Sarah.....

lagu ni loghatnye belah Parit ni kome.....
lagi pekat daghi awokk....

6 Responses to "Raisuddin Hamzah - bior pape asa bergaye"

  1. Salam Yob, eh dia dah jadi penyanyi ke? Haa memang dia ni orang Parit tapi tak tau dulu dia sekolah sama dgn sekolah teman dulu Iskandar Shah School. Mungkin dia sekolah menengah aliran Melayu.

    ReplyDelete
  2. kelako dengor nye...
    hehehehe...paham je dgr loghat beloh parit pun, nak baleh balik tu yg tak reti tu..hehehee...

    ReplyDelete
  3. tak tahu pulak raisudiin hamzah tu penyanyi.. ingatkan pelakon aje sejak dulu.. he..he..

    ReplyDelete
  4. @Kak Halima...
    dia bukan dah jadi penyanyi....tapi die penah jadi penyanyi...mase mude2 dulu...sebelom jadi pelakon.... errr...yang apsei sekolah tu awok tka tau le Kak Halima...

    @cik eMMe....
    hehhe...mike baleh cakap omputih je dengan oghang Parit...deme paham....kekekek

    @cik Hanis Azla....
    dulu2 memang die menyenyi sebelom jadi pelakon...

    @cik DNi...
    betoiiii tu...ayahnye sarah...

    ReplyDelete
  5. teman lebih suke versi Os.. mungkin teman bias kihkihkih.. lantok le teman kan ??

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss