Demam K-Pop


Awok mule2 idak le tau ape makne K-Pop tu....
awok ingatkan kot2 ade baghang (barang) jename baghu (baru) kat pasaghan (pasaran)....
atopon ayor jename K-Pop....

ghupenye (rupanya) K tu maksodnye Korea Pop....
senang ceghite (cerita) lagu2 Korea le....
dan jugak pesyen2 stail terkini Korea.....

ini le stail dan lagu2 yang jadi kegilaan ghemaje (remaja) Malaysia sekaghang (sekarang) ni....
sampeikan kat blog pun deme letak lagu Korea.....
dan jugak tema blog deme pun diletakkan ape je yang berghasei (berasal) daghi (dari) Korea....

takpele udah itu yang deme minat.....
takkan kite nak halang kan???....
asei tak kaco oghang (kacau orang) udah le.....

maknenye berjaye le 'marketing' yang dibuat oleh oghang (orang) Korea tu kat Malaysia ni....
dengan wajah2 comei artis deme......
yang kughoih(kurus) mungil je......
yang kiut miut........
sape yang tak 'tergode' ye tak????
hehehehe.......

P/S: errr.....kome paham ke ape yang awok nak sampeikan ni????

5 Responses to "Demam K-Pop"

  1. lelaki yg ensem dan pompuan nyer cam anak patung mmg digilai oleh remaja kini..heehe

    ReplyDelete
  2. saya pun tak tahu mengeni k pop

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum
    Entah hapele yang seghohok bebenor dgn lagu koriya ni ntah? Aje yang sebenornye bebudak skarang nak kate kenei seninye pun idok juge, nak kate paham maksud lagu tu, jauh skali le. Gamak2nye deme terpesone dgn kiut-miut dan keputihan kulit org koriya kot? Yele aseikan deme tak kacho kite udah le, lantok kok kome le, tapi kalo lagu dihingo2 kekuat ade yg mau kene tembi, kene sigong kang...

    ReplyDelete
  4. dulu2 demam hindustan... pastu demam sinetron... pastu korea...


    pasni mana plak eh? brazil? burma?

    ReplyDelete
  5. @cik LM...
    itu je yang sebenonye....... kalo sebab lagu...bukannye deme paham punnn

    @En Nik....
    same le kite.... tak tau...

    @tajnur....
    uiii lame beno le tak mandang mike ni........mane ngilang nye....ajenye beno....deme sebab kiut miut tu je....paham?? idak jugakkk

    @Abg Joni...
    biase le Malaysia ...semuenye bermusim....tengok le....tak lame ni...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss