U Polo.....I Polo ...... I Polo U Polo

Heheheh....
awok jenih (jenis) tak kesah....
kome nak letak syaghat (syarat) macam mane pun....
u polo ... i polo ke....
i polo ... u polo ke....

lantak le kome.....
awok ghase (rasa) awok nak polo oghang (orang) awok polo....
dan kalo kome ghase (rasa) nak polo....
awok alu2 kan sesangat.....

tak payah le kite nak teghikat (terikat) dengan ape2 peghatughan (peraturan)....
kan peghenah (pernah) ade yang kate...
peghatughan (peraturan) di buat untok dilanggo (dilanggar)....
jadi nye langgo (langgar) je le...

itu tak kighe (kira) lagi peghatughan (peraturan) Allah....
pun oghang (orang) langgo (langgar).....
ini kan pulak peghatughan (peraturan) yang oghang (orang) buat....
tapi satu je......kalo langgo tu jangan sampei mudaghatkan oghang (sampai mudaratkan orang) lain....
ade paham!!!!!!!!!

8 Responses to "U Polo.....I Polo ...... I Polo U Polo"

  1. hihi..betul2..undang2 dibuat untuk dilanggar..

    ReplyDelete
  2. err..la...sy baru je nak citer pasal ni jugak.
    tkpe.. kita ni sama Yob. Saya pun folo blog org sbb saya nak folo. Buat la i folo u, u folo i tu, lagi ckp camtu lagi i taknak folo. teheheh...

    ReplyDelete
  3. maksudnya peraturan tu? kalau awak polo kome.. kome balik le???

    kalau awak punya style.. bior je le asai kome bahagia... maleh benor nak mengikutnya???

    jadi tak peroknye?? wakaka

    ReplyDelete
  4. tak faham lalalallala

    larikkkkk :p

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum
    Ha`aah Yob, biyorle i polo u, u x pyhle polo i sebabnye i x ade blog! bukannya keme `goblog` tapi keme mmg suke `go blog to blog`! Buleh kan?

    ReplyDelete
  6. teman udah mole nok mempolo oghang ni D weih.. ate, udoh ghamei kengkawan yg udoh leboh yak..kene la caghi kawan baghu..mun deme sudi la kan..

    ReplyDelete
  7. @cik amirah...
    undang2 maknusiye..... ade je cacat celenye....

    @PUANSTROBERI...
    awok tak kesah......asei deme bahagie udah le.....

    @cik ~nsar~
    itu le maksud awok...... gasak deme le yong kan.......asei bahagie udah le... jadi jugak Perak nye tu...tapi tak sghupe...hehehe

    @En Izzuddin Fauzi...
    Polooooooo jugakkkk.....hehehe

    @si macho...
    hehhehe...biase le tu.... memule tak paham...lelame lagi Perak daghi awok nanti...

    @tajnur
    ishhhh...bulih sangat....tapi kalo mike ade blog lagi bagoih....bahase mike mabeles..... ayat mike gojes.....

    @Chor...
    ate mane ndak dibuatnye....Yop Tinuj udah tak mandang...... kalo tak ade jugak kawan lawan bercakap Perak ...... nampok gaye nye memang kite kene caghik akwan baghu le Chor...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss