Ke Penang....

Insyallah...kalo takde aghei melintang pukang...
petang ni awok akan ke Penang....
menganto adik awok rejister belajo kat UiTM Penang...
dan alang2 udah sampei Penang ni...

ghase (rasa) nak berjalan kat Penang....
ok kome....
kalo takde entri baghu (baru) tu...
kome paham2 la ye...

4 Responses to "Ke Penang...."

  1. Assalamualaikum wbt
    Ate nganto adik yob je ke? Ato ade bende nak disoghih2 ni? umor taghe ni le yg banyok benor ghagamnye, maklum je le, langkoh pun panjang sementah kepale caco mikio hei2 yg tak kesudahan. Ate lesen besor dah dikeluwor, elok benor le yob beghanso skrg...
    p/s tak pe keme paham

    ReplyDelete
  2. tahniah utk adik kamu ye yeop.. bebaik memandu..

    ReplyDelete
  3. alang2 dah sampei penang tu borong le buah pala ...hee

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss