Sakit Mate...

Ghase (rasa) macam nak MC....
sakit beno ghase (rasa) mate awok ni.....
belah kanan yang palen (paling) teghok (teruk) ni....
kalo tengok keluo....
lagi le sakit....

tapi takde pulak keluo taik mate....
oghang (orang) kate kalo keluo (keluar) taik mate baghu (baru) betoi sakit mate....
tap awok takde pulak...
setakat mate meghah (merah).....
bijik mate sakit.jeee...

aduiileee....
kalo lepaih (lepas) ni takde entri baghu dari (baru dari) awok...
kome paham2 la ye....
awok MC....hehehehe

12 Responses to "Sakit Mate..."

  1. ambik ubat dan rest.sakit mana ada mcm2 jenis...moga cpt sembuh

    ReplyDelete
  2. baik g amik MC je

    smoga cpt sembuh!

    ReplyDelete
  3. kena mc ni..nnt jangkit org lain..

    lately ni kerap dengar sakit mata jenis mcm ni..lagi payah baik ni

    ReplyDelete
  4. @cik LM...
    sudahnye....awok tak MC jugakkk..ade keghoje urgent...

    @cikadwafarihin...
    tak jadi MC....

    @cik Dni...
    time kasihhh....

    @MamaYatie...
    alamakkk...ini yang goyang niii......

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum wbt
    Yob Shahril, ce mike sebut betui2, sapa le yang mike ngorat sampei mate meghah? Anak daghe mane ke yg mike teinang, menghenyit2 lawan mate? Kalo idok, idok le...

    ReplyDelete
  6. pi klinik....mesti dapat mc tu.

    ~ mommy tak kesah nak pagey ape pun~heee. ape kate kome bt entry sal semut dari negori kite....alaaaa si semut ipoh tu...kenei idak????

    ReplyDelete
  7. kakyong pernah sakit mata 1 minggu..
    memula takde taik mata.. masuk bbp hari, mata tak leh buka.. sbb taik mata dah jad gam kat mata... hehehhe...

    bila sujud/rukuk solat, bagai nak tercabut mata di buatnya..


    n3 terbaru kakyong
    Filem yang bakal BOOOOMMMM!!!??
    Kome pernah minum air lemuju
    Pergi tiada kembali : AlFatihah

    ReplyDelete
  8. bebaik yeop.. jgn sampey bejangkit kat anak2 udah le..

    ReplyDelete
  9. salam Yeop d ,

    ujian tu ... sesekala idak gitu...ambik je MC..rehat pueh2..hasben awok pun smlm amik MC sbb selsema teruk + resdung pun iye

    ReplyDelete
  10. @tajnur....
    sebenonye awok baghu cadang nak buat bende tu....tapi baghu ndak buat....... awok dapat sakit mate ni dulu...habeh tu camne>???

    @mamilabender....
    udah dapat [pun 2 haghi... kalo awok pegi klinik kerajaan ni...kompem dapat 5 haghi ni....
    semut Ipoh...alamak...awok kene buat research dulu ni...

    @Obat Sakit 2011...
    iyaaa.....begitu menyiksa jiwa dan ragaaa...

    @kakyong......
    betoi tu kakyong....macam tu le yang awok ghase sekaghang ni.... tapi awok still takde taik mate lagiii..... agaknye betoi le sebab awok banyak ngadap komputer ni...

    @cik eda_ej...
    Insyallah,..itu jugak le yang dikabo doktor pade awok...

    @Yong Ummi Hanie...
    itu le.....nak kaber balik dose2 ringan yang kite buat tu.....kalo tak kite selese je.....sabo la yee...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss