Salute Dgn Abg Jem

Ceghite (cerita) ni udah basi sebenonye....
tapi bile gambo2 kawen abg Jem yang terkini keluo....
maknenye bulih lagi le awok keluo ceghite (cerita) ni...

awok tabik spring dengan die....
baghu (baru) je lepaih (lepas) nikah untok kali ke 4...
dah penoh le kuota die nampoknye...
hebat die ni....

tapi yang paling penting....
bini2 die sebelom ni ok...
dan takde masalah pun pasei nafkah......
siap die bagi soghang (seorang) satu ghumah (rumah) oooo...

kite nak kawen 4 pun bulih kome....
mampu tak mampu je....
adil ato (atau) tidak....
kawen ni bukan semate sebab napsu je....
banyak kome ndak kene tengok ye....

poket kome ok ke????
nafkah zahir nye ok ke????
jangan buat main ooo...
anak oghang (orang) yang kite nak kawen tu...
dan kawen kalo bulih jangan le sehaghi (sehari) due je...

ehemmm....kome2 yang belom kawen tu tak ghase (rasa) jeles ke???
bini baghu (baru) abg Jem kite ni baghu (baru) 24....
kome adeeee?????

1 Response to "Salute Dgn Abg Jem"

  1. aah mmg salute pon.mcm mana lah dye nk manage eh.hehehe

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss