Menang Juta2!!!

Hahahaha......
Awok udah kaye...
malahan lebih kaye daghi (dari) oghang (orang) kat Malaysia ni...
kome tak percaye???..

Baghu (Baru) masok email daghi (dari) WESTERN UNION ...
awok menang $500,000.00
Award Lottery Commitee Fund pulak bagi awok $850,000.00
Sebelom tu Caltex Oil Malaysia bagi $1,000,000.00
sebelom2 tu pun awok udah dapat email jenih (jenis) macam ni....

kalo dikumpoi2 semue udah udah sampei tahap billionaire le awok....
kekekeke.....
macam2 caghe (cara) oghang (orang) kat internet sekaghang (sekarang) ni ye....
tapi yang awok peliknye pulak....

ade jugak oghang (orang) yang percaye dengan email2 phishing macam ni...
siap email balik butir2 yang email2 tadi mintak...
lepaih (lepas) tu kompem deme mintak pulak kome masokkan sikit duit kat akaun deme...
sebab akaun deme ade masalah sikit...tak bulih ndak lepaih (lepas) duit hadiah kome tadi...

kendian baghu (baru) le kome tersedo yang dighi (diri) udah tertipu...
mase ni kalo kome panggei (panggil) Harian Metro (maklomle, Harian Metro suke ceghite2 macam ni)...
pun udah tak gune....
kome buat le ripot Polis pun....
payah nak dapat balik duit kome...

kome kene ingat bende tipu macam ni ...
deme licik, haghi (hari) ni kome masok je duit dalam akaun deme.....
besok kome udah tak dapat kesan dah akaun ni....
lagi pulak bile melibatkan negaghe (negara) luo....
payah dah le...

jadinye kome....
sebelom kome tertipu....
kome teliti dulu betoi2.....
dan pikir lojik je udah le.....
mane le ade oghang (orang) ndak bagi kome duit pree2 je macam tu....
banyak pulak tuuu.....

4 Responses to "Menang Juta2!!!"

  1. nampak sangat menipunyaaa..heh

    ReplyDelete
  2. selalu gak dapat email mcm tu...malas ler nak layan...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wbt
    Yob Shahril, kalo betui le mike menang juta2!!! idok ke yob nak bersogheih dengan teman ni? Mane le tau ade susor galor yob ade cepiyor2 dengan teman? Bukan yob idok tahu, kalo dulunye Samrin bulih menang Jutaria sampei oghang cina dan india pun ngaku ade seghei kemangi de nye, ini kan pulak teman ni hah! Bukannye teman tak kenei leghah Pengkalan Pego,sampei le bawa Falim, Pasiyo Pinji, Pasiyo Puteh dsb. Ce yob sogheh betoi2....

    ReplyDelete
  4. salam Yeop ,

    awok udah jelak , jemu semua ada dgn emel2 SCAM mcm tu ... semuanye udah masuk JUNK ... kemudian Empty terus ! ini semua African/Nigerian Scam ;)

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss