Dulu2.....


Hikayat Sang Kancil dan Buaya

Kome ingat ceghite (cerita) ni???
Ini le kite selalu tengok dulu...
banyak lagi ceghite (cerita) rakyat yang dibuat Filem Negara Malaysia

zaman kite 80an & 90an ini le kite tengok....
kekekek...layan je le....

2 Responses to "Dulu2....."

  1. hehehe....jadilahhh...dah terbeak dah crite ni masa thn 80an kan awokkkk....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum wbt
    Bile teman nengok ceghite2 tak semenggah macam ni, teghingat le oghang2 besor kite, ade sesaje nak nipukan kite. Ate tongong sangat ke kite ni, nyemedang nak dikelentong bede`ah kite sane sini. Itule teman tak beghape gemor belajor tetinggi omputih. Sebabnye bile udoh pandei, udoh kaye jangan ceghitele ade je nak ngakei dan ambik kesempatan kat oghang kampung. Itu belum ceghite mutorligat bab `agama` tapi gune ataeih kemajuan dan perpaduan! Beghape lame le bulih nongkatkan dunia ni?

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss