MC...

Ok kome....
doktor tak bagi awok ngadap (mengadap) komputer dalam 2 - 3 haghi (hari) ni....
itu sebabnye die bagi MC kat awok....
die sughoh (suruh) beghehat (berehat).....

P/S: Doktor Zulkarimah Polklinik Maxwell, Bandar Ipoh Raya ni tak pulak kate awok tak bulih ngadap Laptop!!!...... hehehehee

7 Responses to "MC..."

  1. skarang memang musim org demam..

    ReplyDelete
  2. tapi bukak belog boleh kan? hehehehe! semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  3. haha. demam2 pon kalo boleh lg ngadap laptop laju je.

    ReplyDelete
  4. skng musim cuaca tak menentu ,,asyik kna penyakit je rakyat Malaysia,yg pnting banyakkan minum air masak.

    ReplyDelete
  5. @cik eda_ej...
    errr...sape yang demam tu???

    @cik Ieda Al-Habsyi....
    bulihhhh.....tpai mood jadi maleh leee...

    @cik i am S!l4h....
    betoi tuuu....eerrr...tapi sape demam???

    @cik fadh leyanie...
    betoi tu...banyakkan minom ayo mati...takde le kite dehidrate nanti...

    @cik adwafarihin...
    dapaaaaattt......kalo bulih nak seminggu...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss