Sentap!!! - Edisi Tengah Malam

Peghenah (pernah) dapat kawan jenih (jenis) yang macam ni--->
die mengate oghang (orang) ghapat (rapat) ke lantei....
oghang (orang) tak kate ape pun....
rileks je...

tapi bile oghang (orang) kate die ghapat (rapat)....
die melenting pulak....
die sentap lebih2.......
sampei tak bertego (bertegur) dah dengan kengkawan....

payah betoi dapat kengkawan macam ni.....
kite pulak nak kene jage hati die lebih2.....
die pulak takde pun nak ingat hati kengkawan....
bile kene macam tu.....
die pulak yang lebih2 teghase (terasa)....

sabo je le....
kalo setakat seoghang (seorang) kawan macam tu....
ghamei (ramai) lagi yang ndak berkawan dengan kite...
lantak die le.......

8 Responses to "Sentap!!! - Edisi Tengah Malam"

  1. ape maksud mengata orang rapat ke lantai tu yob??

    tak berapa paham... tp ape2pun sabor jele yerk

    ReplyDelete
  2. ghamey2 kite bako je die. Jgn bg muke kat oghang cenggini, igt dighi tu bgus sgt. huhhhhh

    ReplyDelete
  3. penat nak berkawan dgn orang rope tu

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum wbt
    Resam dunia yob,`Byk udang byklah ghagamnye`. Ate kalo dah ghope tu jenih kawan, tak apelah kite ikut je ghentaknye. Kate oghang leghah teman`be a positive thinker` mane le tau, oghang ghope tu ade jugak kelebihannye. Mungkin bab berlabun ade kughang, tapi bab yg lelainnye tentu byk gunenye. Ate kalo kite yg tahan begugho buat menohin je le. Cume beize diye dgn kite tebei nipih je cuping telinge~

    ReplyDelete
  5. itu pkara biasa..
    slalu gak jumpe yg jnis cmni, pandangn kita ia wat dono je, tibe ia punya klau kita wat gitu, melenting pulak ia..
    hehe..
    tolak ansur tu penting..
    yg baik kita terima, yg buruk pikir2 kn..

    ReplyDelete
  6. kita je la yang kena jaga hati sendiri. huhu.

    ReplyDelete
  7. @tokwan muda...
    same le..eshhh.eshhh eshhh

    @cik Yan...
    maksod nye..... kutuk oghang tak ingat punye

    @cik A.I.N....
    itu le.....kaghang cakap lebih2 kang...ade le kawan yang jadi musoh nanti...

    @cik amirah...
    memang penat..... die je yang bulih...kite tak bulih...

    @tajnur....
    Walaikumussalam CHor...
    kekekeke...kite takpe....die yang tak bulih..... ate macam mane kite nak bergugho macam tu chor....lebih2 die teghase.... takkan kite je nak sabo...sesekali nak jugak 'kate ' die...heheh..

    @TK...
    biase le...macam en tajnur kite cakap kat ateh tu...lain oghang lain le ragamnye....tapi tak lalau jugak ...kalo asik kite je bertolak ansor kan???

    @cik Nur Zaheera...
    sudahnyeee....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss