Ghentikan le Menghungot (Hentikan lah Merungut)....

Ade jugak oghang (orang) jenih (jenis) macam ni ye kome...
segale ape bende, koje yang di buat....
ade je yang dighungot (dirungut) kan......
ade je yang die tak pueh (puas) hati....

same ade bende ni udah memang tabiat die....
atopon (ataupun) die memang jenih (jenis) yang selalu tak pueh (puas) hati....
tak elok le buat macam ni....
sebabnye nantikoje yang kite semuenye jadi tak ikleh (ikhlas).....

agaknye die ghase (rasa) die yang terbaik kot...
ape yang die buat...
semue die ghase (rasa) 'perfect'.....
takde salah langsong...

dan die jugak tak bulih teghime (terima) aghaghan (arahan)....
walopon die bukan bos.......
tapi die ghase (rasa) die bossssss....
sampeikan aghaghan (arahan) bos pun die langgo.....
ishhh....ishhh...ishhh....
udah2 le tu....
ghentikan le (hentikanlah) menghungot (merungut)......
kite semue ni koje makan gaji.....
mike tak lebih.....awok pun tak lebih....

P/S: situasi yang tengah berlaku dalam opis awok....ceghite (cerita) betoi yeeee....

1 Response to "Ghentikan le Menghungot (Hentikan lah Merungut)...."

  1. tu mmg peel sker merungut la tu..ate.. cemena nak dibuat nye tu

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss