Gaji Pekerje Gomen naik 15%???

Ini kabo2 angin yang tengah kencang awok dengo sekaghang (sekarang) ni....
ade cakap2 yang ngatekan gaji staff gomen bakei (bakal) naik sebanyak 15%....
tapi macam awok cakap le....
bende ni kabo angin je lagi.....

awok tak beghani (berani) nak cakap lebih2...
selagi takde hitam putih...
atopon (ataupun) takde keluo (keluar) daghi (dari) mulut PieM sendighi (sendiri)...

P/S: ahaksss.....PRU dah dekat ke???

13 Responses to "Gaji Pekerje Gomen naik 15%???"

  1. alhamdulillah kalu betul..heheh

    ReplyDelete
  2. laju je awok tekan YOb entry ni kat dashboard. hik hik.
    Esuk perhimpunan dia kat Putrajaya. Kita dengo je le.
    Kalo ada Alhamdulillah... takde, apa nak buat. takkan nak bako..bako lak kan. tehehehehhe

    ReplyDelete
  3. klu betoi naik ..byk tuuuuuuuuuuuuuu....:)

    ReplyDelete
  4. ye ke??yes yes yes..hahaha...kabo angin takleh percaye..iyela tu yob, pru dah nak dekat dah tu

    ReplyDelete
  5. fuiyoh!!!! kalau betul,leh la belanja MDT kepsi..lalalalala..

    ReplyDelete
  6. awok plak dgr kabo 30%. Wallahualam.. kalo btol bio ler naik 50%:)

    ReplyDelete
  7. ehhhh kalau betul naik 15% sukalah..... harap2 jadilah... hehehe tumpang gombiro ni....

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum wbt
    Mun diikutkan, gaji keme udoh lame banyok. Tapi dengan adenye SSB, SSM, PTK dan saknike bende yang deme buat, sebetoinye nak nafikan pembayoran! Apele salahnya, oghang koghoje lame dibayor lebih, oghang baghu bertanggak2 le nunggu giliran! Ini idok! Oghang melayu juge yang memeghentah, semuanya nak berde`ah dan ngecekkan bangsa sendiri!

    ReplyDelete
  9. @cik sarah-najwan....
    Alhamdulillah.....semue tak sabo tunggu beghite baek ni...

    @cik-Sara-
    Insyallah.....moge2 betoi le beghite ni...

    @PUANSTROBERI...
    kite tungguuuuu.....haghap2 nye betoi le bende ni....

    @cik azzey....
    memang naek banyakkk...
    tapi rege baghang nye naik pulak kite tak tauuu...

    @cik amirah....
    kite tunnggguuu....kabo angin ke...kabo berangin...

    @cik MDT....
    bulih jjjjeeee....itupun kalo betoi leee...

    @hanibi....
    30%???? mak aiiii lagi tinggggiii.... kalo betoi bagoih leee...

    @en Wanzi....
    samo la dengan ese ni haaa.....hehehehe...

    @en fairus...
    bestttt....memang best...tapi tunggu rege baghang pulak naikk...

    @en tajnur....
    seniority deme udah tak pandang dah...itu paseinye le bile deme buat PTK ghamei yang baghu dapat naek cepat...yang lame tercangok le dekat post lame....paseinye dee maleh nak berptk....

    @cikguden....
    aminnnnn jugaaaakkkk

    @en Nasz....
    kalo betoi kompem terbaek....kalo tak betoi...tak terbaek leee....heheheh

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss