155?



Catatan ini sepatutnya keluar semasa entri yang ke 100 dulu...
tapi terlupa untuk diterbitkan....

(Catatan ini akan menggunakan Bahasa Melayu Standard)

Wahhh...macam tak percaya pulak....
Posting blog ini dah mencapai ke 155...
termasuk posting yang ini.....

masa mula-mula aktif berblog dulu...
dalam pertengahan bulan Ogos yang lepas....
jangkaan untuk dapat 50 entri takkan tercapai....
maklumlah....dah lama tinggal blog ni...

tapi disebabkan kegilaan yang tinggi dalam jiwa sekarang ni...
membuatkan diri tak senang bila saja blog tiada entri terbaru....
masa mula-mula menulis balik....
risau jugak....

maklumla....
kita menulis entri banyak-banyak.....
tapi takde yang sudi membaca......
nanti orang kata syok sendiri....

tapi Alhamdulillah....
disebabkan ada yang sudi menjenguk ke blog yang tak seberapa ni....
membuatkan semangat untuk menulis datang.....
tak kira masa....
tak kira tempat.....

asal ada bahan nak menulis.....
memang akan ada lah entri baru di blog picisan ini....
terima kasih pada semua yang menyokong....
rasa nak menitik air mata bila kenangkan semua ni....

itu air mata terharu laaaa.....

P/S: terima kasih atas sokongan semua.... entri ni sebab hari ni 30/09/2010

16 Responses to "155?"

  1. tahniah... Insya Allah.. lelama femes ler nanti...

    ReplyDelete
  2. tq...tq Kakyong.....kalo takde kengkawan yang nyokong ni.,.....tak jadi jugak macam nii....

    ReplyDelete
  3. kalo dulu mike target 50.. kali i ce target 500.. musti bulih yeop... teman ngekor kat belakag yak.. isyaallah..

    ReplyDelete
  4. ishhhh...mane bulih mike ngekor daghi belakang jeee..... mike kene seighing le dengan awok...baghu le same..... haaa amacam??

    ReplyDelete
  5. kejor yop kejor..jangan pernah lelah..=)

    ReplyDelete
  6. selagi lalu....awok kejo.....tapi takot tak tekejo yonggg

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..selamat maju jaya dan jgn putus asa..hehe...alang2 menyeluk pekasam ,biarlah sampai ke panggal lengan..alang2 dah berblogging..biarlah sampai nampak hasilnya..ehhe

    ReplyDelete
  8. selamat berblog, saya sentiasa walkbloking di sini, insyaAllah...Ada masa pasti hari2 komen di sini...

    ReplyDelete
  9. aaAhhaaaa... entri yg ini aku tak tergaru-garu kepala nak memahamkan...


    Tahniah bro.... mmg dasyat...

    You'll never walk alone... aku tetap sokong manchester united...

    ReplyDelete
  10. takde dasat mane ENcik GOrilla..... dibandingkan dengan blogger yang udah lame....awok ni kecik sangatttt

    ReplyDelete
  11. time kasih banyak2 le cik eMMe ....awok pun kompom akan buat kujungan baleh (balas) ke blog cik eMMe....tq....tqqq

    ReplyDelete
  12. itule Amir.....dah alang2 berblog nii....buat betoi2 le....sayang pulakkk....dah ade caghe ...tapi tak buat.....

    ReplyDelete
  13. awok dah setahun, baghu 65 entri. kekeke

    ReplyDelete
  14. takpe.....paham...kamu sebok gile2 sopiii....heheh...65 tu kighe orait lee....ade oghang tu....2009 hapah takde update langsong

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss