Mase ditunggu hampir tibe

Kali ni awok punye tahap berdebo dah sampei ke agheh palen tinggi.....
baghu je kejap tadi.......
isteghi awok dok ngadu sakit peghut beghulang daghi pukoi 4 pagi tadi....
awok udah syak dah......

udah sampei mase dah niii....
udah die siap mintak mahap sume....
mole le nak beghayo mate ni....
adoileee.......

apok mentue pun udah nak manggei ambulen datang ngambek nii.....
naseb baek le sume kelengkapan dan persiapan udah buat....
takde le kelam kabut sangat.....

sempat lagi awok berblog yee....
ni le penangan blog.....

tapi ade satu masalah sekaghang ni.....
awok di Ipoh dengan anak daghe awok....
oghang ghumah pulak di Semanggoi dgn anak jantan awok.....
tu le sebab ngape apok mentue awok nak manggei ambulen datang ngambik tu kome!!!...
dan itu juge le sebab ngape awok dapat berblog ni lagii.......

nampak gaye awok kene leghaih le ke sane nii....
jom komeeee.....cargassssssssssssssssssssssss!!!
doakan semuenye selamat ye kome!!!!

P/S: mintak mahap pade Kakyong....sebabnye awok dgn oghang ghumah cadang nak ke ghumah mike ghaye ketige ni.....tak dapat le nampak gayenye niii

2 Responses to "Mase ditunggu hampir tibe"

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss