Buntu



Buat pertame kalinye......
lepaih aku aktif balik berblog.....
aku takde idea langsung nak menaip.....

kalo ikutkan banyak benda ndak ditulih.....
tapi sume nye tergantung....
so kalo ceghite tergantung ni....
tak seghonok ndak dibace.....javascript:void(0)

jadi aku biokan idea2 yg ade ni berkembang......
kalo tak berkembang jugakkk....
aku stop menulih sekejap.....

kejap je lee......

P/S: Kome penah jadi camni???

4 Responses to "Buntu"

  1. peghonah ler...
    makan masa berbulan2 pun ada yeop !
    masa tu tgh mengandungkn anak ke-4 ni ler...ilang abes mood berblog..ate ape nak buat..bior je ler

    ReplyDelete
  2. itu le yong.......
    tapi masalahnye awok ni bukan ilang mood nak berblog.....
    mood tu sentiase je ade.....
    tapi idea pulak udah bercampor adok....
    tak tau mane dulu nak diceghitekan.....
    takpe......bio tenang dulu....

    ReplyDelete
  3. ape kate...lawat-lawatlah blog lain..pas tu cucilah mate sikit....x pun...cubalah memalam sikit...mesti dapat idea

    ReplyDelete
  4. cuci mate kak nor??? lain macam je....... tapi ni bulan pose ni kak norr.....bahaye kalo terlebih cuci mate ooooo

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss