Sepi!?




Walopon lepaih (lepas) bace entri ato posting kali ni....
oghang akan ngate awok mengade-ngade.....
tapi awok tak peduli.....
awok nak menulih jugakkk.......

Entri kali ni sebenonye awok khehkan (Khaskan) pade deme2 yg udah kawen ato yg penah kawen (Kahwin)...
pade yg bujang teghune (teruna) ato (atau) anak daghe (dara) lagi....
kome bace ni buat panduan kome jee....
jangan nak beghangan (berangan) lebih2 pulak,....

Bile udah kawen ni ade 2 mase je yg awok tido soghang2 (sorang2)...
Mase Mem awok dalam pantang......
dan mase Mem awok berkeghusus (Kursus).....

dan bile jadi situasi macam tu....
awok teghase kekok semacam je.....
almaklomle......
selame ni ade yg neman tido dengan kite.....

tetibe kite tido soghang2.......
aduillleee.....
memang teghase sunggoh...
pade yg udah kawen tu.....
jangan le kome kate kome tak biase jadi macam ni....
bile kome dalam situasi ni.....

tetibe kome ghase macam ade bende kughang dalam hidop kome.......
ye le....selame ni kome ade bantei (Bantal) pelok idop....
tetibe kome peluk bantei pelok yg kaku jee...javascript:void(0)..
hehehe....kome jangan nak beghangan (berangan) lebih2.....
kome ni bukan bulih lebih sikit....
daye imajinasi kome tinggi sangat.....

Kesimpulannye.....Hargailah Pasangan Kome!!

P/S: Ghase tajok entri dengan ceghite macam tak kene....tapi gasakle....

6 Responses to "Sepi!?"

  1. mase bini awok pegi kursus sebulan haghi tu, mmg awok ghase gitu gak. tapi sebenornye ghase bebas pun ade. bukan bebas ape pun, tapi tak payah jalankan tanggungjawab beli bahan masak, tak payah cuci baju banyak.

    ReplyDelete
  2. Ceghite bebaih (bebas) tu mmg sengaje je awok idak masukkan dalam entri awok tuuu....bukan hape......kang deme dah tau..... abih le takde le ghahsiye (rahsia) lagiii

    ReplyDelete
  3. salam,

    awok ade DVD ceghite Sepi ni tp tak ngulang tgk selalu sgt sbb sedih kot...hihihi...

    gitu le , benor le kata mike,hargailah selalu psgn kita sementara masih ada d sisi..

    ReplyDelete
  4. betoi.....bile udah takde depan amte baghu le kite terhegeh2 mengejo....ghentikan leee....udah terlambat...

    ReplyDelete
  5. oowhh, isteri berpantang penuh kat kg ker..
    kakyong 3-3 anak berpantang di rumah sendiri... sendiri jaga.. semua buat sendiri...

    ReplyDelete
  6. Awok kalo ikot hati memang nak berpantang kat ghumah sendighi je.....tapi masalahnye ghumah awok tak siap lagiii..... kalo ikot plan hujong tahun ni...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss