Peghihei Pompuan



Pompuan, wanita ato gadis.....
ade kate2 oghang bijak pandei....
seseoghang lelaki yg berjaye pasti ade wanita dibelakangnye....
ade juge kate2......
tangan yang menghayun buaian boleh mengoncang dunie........

Begitule hebatnye wanita, pompuan ato gadis.....
sampeikan pompuan juge dibeghikan tugeh untuk mengandung......
9 bulan tu komee.....

cube lelaki ambik sekejap je koje tuuu....
terai ambik seminggu......
ape kome ghase......
udahle kena buat koje ghumah same tuu.....

ishhh....ishhh....
mmg pompuan ni jenih yg penyabo.......
bersyukur le kome pade yg masih ade pompuan dibelakang kome.....
tak kighe le mak, bini, adik, kawan ato pun anak kome.....

jadinye aku masih tak paham bile ade yg sanggup mengasari oghang pompuan.....
pompuan ni diibaratkan lembut.....
tapi keghaih di dalam......
lagi kite berkeghaih.....
lagi keghaih hati deme......

walopon ade oghang kate....
hati pompuan macam keghak nasik......
bughuk2 keghak nasik pun bergune lagi......
bulih dibagi ayam makan......

pada megheke2 yg dalam kategori Wanita, perempuan ato gadis....
terime kasih keghane menyempurnakan haghi2 manusia di muke bumi ini.....
TERIMA KASIH

2 Responses to "Peghihei Pompuan"

  1. D, awok akui.... cume awok tak buleh ngandung ajer.. kalo buleh awok memang teghingin nak ghaser...

    TAPI, bab stetmen pompuan belakang lelaki tu.. hihihiih... teman sekaghang solo je tau.. berjaye juge...

    ohhh.. dimanekan awok nak mencaghi seoghang wanita yang boleh menjadi sughi idop ini....?? ekekekekek

    ReplyDelete
  2. kamu tu Bee....
    sbb terpakse....
    kalo dibagi pilihan ndak je ade pompuan belakang kamu kan??? kan??? kan????
    nak bagi Leha.....Leha dah arwah.......tapi kamu kan ke pilihan ghamei wanita2 n pompuan kuale???......

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss