Ceghite Bangang


gambo mamat bangang

Lanjutan daghi Entri awok pasei perbicaraan Kes Pendeghaan (penderaan) adik Syafiah Humaira --> Naseb Pembunoh Adik Syafiah Humaira


Terbako je awok bace ceghite ni ---> Harian Metro
maknusie jenih (jenis) ape le minah ni......
kamu udah lupe ke....
lelaki yang kamu kate sayang lagi tuu....

mamat ni pembunoh anak kamu....
anak kamu yang umor 3 tahun tu....
ape bangang sangat kamu ni???
ishhh....... kamu sayang kan anak ato jantan tak gune ni??

“Saya tak pernah marahkan dia (Mohd Fazli) sebab dia terlampau sayangkan anak saya, maka saya amat menyayanginya,” katanya ketika ditemui di luar mahkamah. Malah, sebelum Mohd Fazli digari semula untuk dibawa ke penjara, dia dilihat sempat mencium pipi Siti Nurhanim"

Budoh sunggoh le statement minah nii...
udah tak bulih berpikir lagi ke???
kalo betoile jantan ni sayangkan anak kamu....
apekejadahnye sape pijak anak kamu tu???...

ishhh...gegham (geram) beno awok mace (bace) ceghite ni.....
lantak kamu lee.....
lepaih (lepas) ni awok takkan masok dah ceghite mamat budoh dengan minat tengin ni lagi kat blog awok....
cukople kebudohan dengan kebangangan yang deme tunjokkan pade semue....

12 Responses to "Ceghite Bangang"

  1. Kompom tengin yaamat-amat.. mungki betine bodo tu pun selalu kene pijok..baghu pes taim dengo..pijok sebab sayang sesgt..

    ReplyDelete
  2. mike jgn luper kalo dah centa wat ler ape2 ajer mesti deme suker. le nih dah banyak bebeno citer camtuh. dalam sughat habor semedang jer kluor.......
    salam bertandang dari teman....

    ReplyDelete
  3. itule paseinye...... chenta punye pasei kene pijak pun takpe lee......tapi yg awok maghahkan tu...sebab nye jantan ni udah bunoh anak die......ishhh.......tengin betoi...... sile...sile amalhaj.....tambah nasik...tambah....

    ReplyDelete
  4. yan x folo kes ni...
    so tak paham sangat..
    kenapa sampai dipijak & bunh budak tu??? dia sawan ke???

    ReplyDelete
  5. Salam Yob Shahril, bu salak bayan ve salak erkek! Nasil siniz?

    ReplyDelete
  6. alahai Cik Yan.....mamat ni takde akei...takde hati dan takde peghasaan...... die pukoi budak tu same macam budak tu udah beso......

    Yong Halima.....
    errr....tu cakap Turki ke tu???

    ReplyDelete
  7. nasil siniz tu maksud die pekabo kan??? kan???

    ReplyDelete
  8. ini bangang tahap gaban kot...huhuuu

    akai pun dah x berapa betol...awok nengok jantan tu pun mcm org x betul je dok sengih2 lagi walopun dah nk kena hukuman gantung...mmg ada skru tercabut kot...ishh astaghfirullah..lajuu plak mengutuk org ari ni...ate sape tak hangin baca kes dia kan??

    ReplyDelete
  9. itu yang bengangnye....udahle muke pecah tingkap.......pompuan tu bulih nak sayang lagiii...........ishhhh.....

    ReplyDelete
  10. Tahukah kite ape maksud mabuk cinta. Kalau tak tau ni awok nak bagi tahu. Maksudnya kalau dah mabuk cinta kat balak tu dia punya otak memamng tak leh fikir rasional. Yang jantan tu kompom tak rasional tapi mabuk cinta nii lagi tak rasional. Tambah le pulak cinta bukan berdasarkan agama.
    Tu siap boleh cium depan khalayak. sedangkan belum kawen kan?

    ReplyDelete
  11. itule paseinye CHor.....sebabkan mabuk cinte..... takde langsong ghase malu pade oghang....selambe je deme buat bende bukan2 depan oghang....yg buat awok ghase malu pulak...sebabnye yang buat tu sebangse dengan kiteee...

    ReplyDelete
  12. sudah hilang akal nya mereka ni...yang si minah ni pun bangang bebnor..sayang anak ke sayang jantan tu...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss