Ghaye Jumaat 10/09/2010


Mase ni die lagi pemes daghi Brad Pitt...

Nampak gayenye Anak Bulan meghajuk takmo keluo petang tadiii.....dan ...jeng...jeng...jenggg
Akhirnye muke yang ditunggu2 seantegho Melaya dah pun keluo tibi pukoi 8.++ tadiii...
dgn gaye hensem dan tone suaghe yg tak penah beghubah daghi dolu sehingge le sekaghang telahpun mengisytiharkan.....

BAHAWA TARIKH HARI RAYA AIDILFITRI 1431 HIJRAH JATUH PADA HARI JUMAAT 10 SEPTEMBER 2010

terleghei le segale kekusutan dipikiran ghakyat Malaysia.....
sume persiapan dah ikut balik seperti yg diato....
tapi ade pulak puak mane ntah sambut ghaye haghi ni kat Perlis....
siap baut semayang sunat haghi ghaye siap dengan khutbah ghaye lagi.....
ishhh....ishhh,...ishhh

ade saghi lagi utk kite berpose.......
dan itule pose kite yg terakhir utk tahun ni....
adeke lagi Ramadan utk kite tahun depan???

entahle....
ujong2 pose tahun ni ....
awok agak sentimental pulak....
banyak kenangan zaman kecik2 dolu keluo diingatan.....
agaknye sbb umo nginjak ke 30an kot???

4 Responses to "Ghaye Jumaat 10/09/2010"

  1. heghan yak..udoh puloh taun doh anok bulan meghajuk..ape pasei ? Kekadang nok sgt nengo skrip lain daghi mamat baju bijik menia tu..

    ReplyDelete
  2. itule paseinye......lame meno anak bulan meghajuk nii.....agaknye campo dgn jeghebu same niii.....tu yg tak nampak tuuuu...lagi satu payah ...sbb akt kalendar deme udah print awei2.....kang tuko skrip.....jenoh kene ekjas kalendar

    ReplyDelete
  3. adeh festime aritu berdebar tunggu pengumuman raya... dek kerana ura ura sane sinikn???
    bile dengar kata jumaat raya... baru tarik nafas lega... klu kamisler raya..mmg harula kami mlm tu.. wlupun cume raya dekat.. tp baju nak prepare balik kg jumaat lum abis packing.. dgn umah tak abis kemas.. hehehe

    ReplyDelete
  4. naseb baek ghaye jatoh haghi JUmaat...kalo jatuh le haghi khameh ...kompom kelam kabut mike n pemeli cik Yan

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss