Lanjutan Pembunohan di Port Dickson

Ceghite awok kali ni ade kene mengene dengan posting awok pade 5 September yg kat bawah ni....
Ceghite Masyarakat

Kes Ustazah dan anaknye disamon dan dibunoh.......
Akhirnye Polis dapat menangkap saspek utame kes ni.....
yg mengejutkan ....
sebab saspek ghupenye jighan pade Ustazah ni.....

Saspek dibeghitekan kontrektor....
tapi dah lame takde projek......
utang keliling pinggang....
jalan tebaek pade die.....
meghompak......

saspek dipercayai memperdaye Ustazah yg malang ni....
bile die bagitau yg ghumahnye terkunci.....
jadi die mintak nak panjat daghi ghumah ustazah ni.....
sudahnye....disiku ustazah ni dan dipukoi....
dipercayai anak lelaki Ustazah ni ternampak.......
itu yg dibunoh due2 nye sekali.....

yg kughang hajonye....
dikemaluan Ustazah ni ade kesan kecedeghaan.....
tapi polis tak kabo lagi pasei hei ni....
nanti le......

Saspek jugak gunekan hasey ghompakan die tadi buat bayo utang die yg ade....
mmg celake betoi......

Kalo sabit kesalahan....
mmg saspek akan digantong sampei mati...
pandei2 le kamu nak menjawab disane nanti....

5 Responses to "Lanjutan Pembunohan di Port Dickson"

  1. manusia menjadi lebih teruk drpd binatang..

    ReplyDelete
  2. heiii...awok ngeri bebenor dengor ceghite2 ghope ini...

    mintak simpanglah ... moga2 Allah jauhkan kita dan keluarga kita dari tragedi sperti ini

    ReplyDelete
  3. akhir zaman....nilai nyawe maknusie tu mughah sangat.........

    ReplyDelete
  4. susah kalau manusia nie tamak..aduhai..

    asyik duk kejar dunia je..kan?

    ReplyDelete
  5. itu le masalah nye AMir .....
    bile material jadi no 1....
    sume bende dah tak dihighooo....

    anyway...tq sbb dtg melawat...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss