Hati Berdaghah (Berdarah)...


Memule macam ni


Kesannye!!

Maghah???
Sape yg tak pernah Maghah????
mmg menipu leee..
kalopon tak tunjukkan yg kome maghah punn....

pernah tak kome termaghah kan oghang yg salah???
dan oghang yg kite silap maghahkan tu tak bagi ape reaksi pun???
dan akhirnye kite tau yg kite silap....
itupun lepaih oghang tu udah takde???
(takde - tak bermaksud udah meninggei...)

mase kome tau hei yg sebeno ni....
kome bulih je caghik oghang tadi....
tapi disebabkan ego kome.....
atopon kome malu....
kome biokan persaudaghaan kome dgn die tetap terputuih (terputus)....

agak kome kalo kome dalam situasi macam ni....
ape tindakan kome????
caghik balik oghang tadi???
ato kome buat2 tak tau???

betoile kate oghang2 tue....
terlajak peghahu (Perahu) bulih ditaghik (ditarik)
terlajak kate bughok padahnye.....

dan kalo kome jumpe balik le oghang yg kome silap maghahkan tu....
agak kome.....kalo die mahapkan kome....
kesan yg tinggei kat hati die tu bulih ke die lupekan???
maknusie mungkin bulih memahapkan (Memaafkan) kome.....
tapi die takkan lupe dengan ape bende yg dah kome buat pade deme!!!

2 Responses to "Hati Berdaghah (Berdarah)..."

  1. pio perak ni...suke baca...tergelak2 mike baca...eh!? betul ke?

    ReplyDelete
  2. ishhhh....awok sikit je piyyoooo nye tu...... ade lagi yg lebih piyooo....

    err...komen tu dah hampir betoi....tapi tang mike tu ganti pade awok, teman atopon keme....
    sebabnye mike tu kata ganti diri kedua...... macam awak le.....

    awok....
    teman....
    keme....
    yang tige kat ateh (atas) ni kata ganti dighi (diri) pertama untuk saya...

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss