Beghat naekkk (Berat Naik)




Ermmm....
awok ingatkan sebok ulang alik Hospital ke ghumah tetiap haghi ni....
beghat badan maintain lee....
ghupenye.....
makin naekkk....

baghu le musim ghaye ni 8 haghi.......
udah 3 kilo naek (naik) komeee.....
tambah pulak dalam seminggu ni awok takde langsong eksasais (exercise)
beghat yg udah tughun sebulan berpose ni....
balik ke asei (asal)......
siap dabel (double) lagi kome...

awok bukan le ghiso (risau) sangat pasei beghat tu naekk....
yg awok ghisokan kalo beghat tu datang dengan penyakit sekali.....
almaklomle ghaye awok bantei semue....
tak hengat punye......

selagi lalu makan awok bantei jeee..........
nampak gayenye kene buat pose 6 cepat2 le camni....
kughang2nye dapat pahale pose....
dapat jugak le tughunkan begaht badan....

P/S : Awok tak gemok....tapi tang peghut beghisi.....hehehehe

4 Responses to "Beghat naekkk (Berat Naik)"

  1. haha.. makan jela awokk
    kan setahun skali jerk!
    nanti lagi 11 bulan br arr seksasize egege..

    ReplyDelete
  2. itu udah tahap melantak dah tu Wanbu.....kekekeke...

    ReplyDelete
  3. mmmm memang patut naik.. makn tak hingat raye ari tu... saya jadik saksi... heheehehhe...

    ReplyDelete
  4. hehehehe.......tapi dah buang dahhh......tapi ghupenye buang yg baek2 jeee.....yg tak baek sume tinggei dalm peghut.....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss