Ceghite Malam....




Ape nak ceghite malam ni???
nak ceghite mistik....
awok ni jenih beghani2...........................takot.....

kalo nak ceghite pun bio siang lee....
betoiii kome awok banyak ceghite2 mistik nak ceghite....
macam2 jenih (jenis) ade kome....

semue ceghite ni....
ceghite awok sendighi ....
dengan ceghite oghang2 lame kat tempat awok....
atopon daghi belah mentue awok....

bese le....
oghang lame....
deme banyak ceghite2 camni.....

kome tunggu jeee.......
tapi pastikan kome tak terbawak2 ke dalam tidoo...
muahahahahahah......

11 Responses to "Ceghite Malam...."

  1. iyeee....lahir, belajo, koje, beghanak pinak sume kat Perak!! ate ngape Yong??? mike oghang Perak jugak ke??

    ReplyDelete
  2. kalau cite hantu.. pagi2 baru saya klik..

    sebut2 yong.. yong ni yang datang.. hehehe..
    :)

    ReplyDelete
  3. gua org perak jgk.. hahahahah... tiupu

    ReplyDelete
  4. mane ceghitenye yeop...ce ceghite le satu yg mistik2nye...

    ReplyDelete
  5. aishh ni yg takmo baca ni... nanti mimpi2.. huhu

    ReplyDelete
  6. ishhhh kome ni ceee sabo sikit.....ceghite2 mistik i die tak bulih taip mase2 tu ...... diekene kaghang macam esei..... lepaih tu tempat kejadian kene padamkan.....kang aib oghang tempat tu pulakkk.....sabooo.......

    P/S: awok takot sebenonyee.....kekekek

    ReplyDelete
  7. citer2 mistik ni kena baca awal pagi... sblm petang... hehehe...

    ReplyDelete
  8. laaa.....Kakyong pun same macam awok jugakkk......beghani2 takottt...... kekek

    ReplyDelete
  9. ate...mane ceghitenyee yop ? awok tertunggu2 ni.. hehe

    ReplyDelete
  10. sabbbbooooo.......... ade....ade. niii

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss