Botox, Liposuction, Plastic Surgery & Susuk


Ceghite awok ni tak meneghangkan (menerangkan) ape itu botox, liposuction, pembedahan plastik atopun Susuk....awok berceghite secaghe AM sahaje....haghap maklom...


Tetibe pulak awok nak buat entri pasei hei2(pasal hal-hal) kecantikan.....
bukan hape......awok ade terbace hei (hal) soghang (sorang) artis Malaysia yang dikatekan kawen(dikatakan kahwin) diam-diam dengan seoghang Menteghi(seorang menteri) tu......

lain beno (benar) bile awok nengok gambo sang Aretis (artis) tu....
ghase (rasa) dulu lebih lawo (lawa) daghi (dari) gambo (gambar ) dia sekaghang (Sekarang) ni....
dibeghitekan (diberitakan) bahawe sang aretis tadi tu....
ade membuat pembedahan plastik untuk mencantekkan lagi muke nye........

Bende2 pembedahan ato ghawatan (rawatan) kecantikan yang awok pernah dengo (dengar) macam Botox, Liposuction, Vitamin C diinjek (diinject) ke muke......dan kalo yang ikot tradisional kite ade Susuk.....

semue bende-bende ni satu je tujuannye....
untuk kelihatan cantek.....
cantek dimate megheke (mereka) tak semestinye cantek di mate oghang ghamei (orang ramai)......

dan satu lagi....
sebab deme2 ni takot tue.......
alahaiii.....
tue tu pasti datang.....
tak kighe (kira) macam mane pun kome mengelak......
kome kome akan tue....same macam mati...
elak macam mane pun....kalo udah ajei (ajal) matile kite....

deme-deme yang buat semue bende ni patot berteghime kasih (berterima Kasih) kepada Allah.....
keghane (kerana) kecantikan asli yang dah dibeghi (diberi) pade deme.....
jangan le kome meghubah (merubah)sesuatu yang dibeghi (diberi) Allah demi semate kepuasan kome.......
udahle kome seolah-olah menapikan (menafikan) pembeghian (pemberian) Allah......
ini kome lawan lagi peghintah (perintah) Allah....

P/S: selagi ade hidong, cukop mate, cukop sipat (sifat) .....maknenye kite lawo....

6 Responses to "Botox, Liposuction, Plastic Surgery & Susuk"

  1. ramai gak yang buat untuk mendapat kepuasan diri kan

    ReplyDelete
  2. tapi deme lupe....bende ni tak lame kesan die.....memule mmg cantek...licin....lame2 kesan dia ilang.....jadi le berkedut balikk...

    ReplyDelete
  3. kalo oghang jantan pakei botox jadi mcm bapok yeop.. teman ade kenei soghang..

    ReplyDelete
  4. laaa....ade ke oghang jantan yang pakei botox????....kalo yg jenih due alam tu awok penah le dengo...... ini jantan!

    ReplyDelete
  5. hehehhe.. cuba tgk 1st lady kita.... kihkihkih....

    ReplyDelete
  6. kekeke...itu contoh terbaik yg kite bulih tengok.....tapi die 1st lady ke??? bukan Permaisuri agong???

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss