Mood Ghaye

Betoi le kate kakyong
masuk je minggu2 terakhir ni mood ghaye tu udah sampei tahap 90% dahh....(sebenonye udah capei 100%) ......

segale bende koje nak buat udah ghase tak lalu jeee.....
kalo bulih taknak buat dah ......
udah maleh tahap2 dewa dah nii.....

tapi tak bulih le buat camtu ye dak???
awok ni koje makan gaji.....
bukan koje sendighi......
ndak tak ndak kene buat juge.....

ato kalo ghase telinge udah tebei.....
dah bulih tahan makian bos....
bulih le buat2 lupe pade koje yg melambak tuuu....

amacam???
ade beghani ke kome????

4 Responses to "Mood Ghaye"

  1. mike keroje kat mane?
    dok ipoh tang mana?
    parents teman dok rapat setia.kami selalu jugak balik ipoh ;)

    sabow ye...kne kontrol sket lg mood ghaye

    ReplyDelete
  2. Awok koje kat Ipoh ....
    dgn Tourism Malaysia....
    dok pulak dekat Pengkalan Pegoh.....
    laaa....Rapat Setia bukan jauh punnn....

    errr.....Yong Ummi Hanie bukan dok Ipoh ke???....selame ni dok ingat dok kat Ipoh.....

    heheheh......apok die pulak lebih daghi anak2 die....

    ReplyDelete
  3. kakyong ni sebenornya x mari lagi mood raya... sbb nya hall kami ni tak cat lagi.. dah 2 bulan berharap.. tp en ayah nye buat malas2 jer.. bila dah bulan pose.. letih manjang.. terus tak bercat... uwaaa... tensi betui.. x lalu dah byk tahun tgk mural anak2 ni..

    ReplyDelete
  4. kekeke....bese le lelaki....
    kang udah dekat nak gahye baghu kelam kelibot caghi baghang nak buat...... tipikal sangat kakyong... ni awok meghujuok pade dighi awok nii....

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss