Ghonda-Ghonda Tepen - Bagan Seghey

Sempena cuti 2 haghi ni.....
awok ngambik kesempatan utk meghonda jeling2 ape yg tak cukop lagi utk ghaye ni....
campo nak beli sikit baghang2 kelengkapan bersalin......
dalam dok berkighe2 nak berjimat ghaye tahun ni....
leboh jugak leee....

takpele....
abeh pun utk anak2 dgn wife je....
takdele habeh tak tentu hale.....



Tepen.......
Lain beno dah tepen sekaghang nii....
dengan siapnye Tesco dgn Taiping Sentral membuatkan sesak kawasan sekeliling tuuu...
dulu takde le teghuk beno sesak camniii....
kalo sesak dulu pun pasei gate ketapi deme tutop kejap...
ketapi nak lalu....



Bagan Seghey...
alang-alang dah keluo tuuu....
lajak sikit le ke Bagan Seghey.....
baghang kat sini bulih kate mughah lagi leee.....
setakat RM100 (Seghatuih) tu bulih le jugak dapat baju ghaye 2-3 lai....
naseb baek le kawen dgn oghang belah2 sini....
tau jugak tempat name Bagan Seghey niii.....

Penat2 juge.....
tapi ye le...
bile beghabih utk anak2 ni takde le kite ghase ghalat sangat...

Kesimpulannye.....
Mmg awok dlm mood ghaye yg paling tinggi niii....
Sabo D_08 Sabo...

2 Responses to "Ghonda-Ghonda Tepen - Bagan Seghey"

  1. modd ghaye paling tinggi... huhuuuu.. meh sikit mood tu..

    ReplyDelete
  2. ate mane idak tinggi mood ghaye awok kakyong....... asei bukak redio dengo lagu ghaye..... mak mentue pun dok sebok caghik daun paleh nak buat ketupat niii.....

    baju ghaye anak2 pun dah belii......itu yg apok die teghuje tuuu....hehehe

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss