Sehati Berdansa




Awok ni bukanle kaki tengok tibi sangat......
tapi kalo ade rancangan yang berkenan kat hati awok ni....
awok tengok.........
ndak2 pulak kalo rancangan tibi tu berkait dengan 'charity'....

contohnye macam Sehati Berdansa yang ade di Astro Ria tu kome.....
memang awok tertunggu-tunggu le....
bile musim keempatnye ndak mule......
ishhh...tak sabo lee.....kekekeke

tapi idakle jadi rancangan wajib yang awok musti tengok......
kalo tertengok tuuu.....
awok tunggu le jugakkk.......heheheh

tapi awok heghan (hairan) pulak....
apekehei nye keluo iklan rancangan baghu (baru) Mari Menari???....
aikkkk...
ini sudah lebeyyy niii.......

awok syak macam Rancangan Sehati Berdansa udah kite kighe (kira) berkubor dah lee......
kate oghang (orang) disebabkan sumpahan sehati berdansa.....
apebende le deme ni...
percaye bende2 macam tu.....

maksud deme sumpahan sehati berdansa ....macam ni....
disebabkan pasangan yang masuk rancangan ni pemes2 (famous2) semuenye...
jadi bile ade isu yang timbul
(senang ceghite....ceghite deme berceghei (bercerai)le)......
dan ghamei (ramai) yang berceghei (bercerai) atopon berpisah bile habeh (habis) je rancangan ni....

list pasangan yang berceghei (bercerai) ato (atau) berpisah bile masuk rancangan Sehati BErdansa

1. Fahrin dgn Linda Onn
2. Fahrin dgn Scha
3. Sabrina Ali Dad Khan dgn Mohamad Shahrin Abdul Halim
4. Asheed Def Gab C dgn Sharifah Noor Shima
5. Atilia dgn Ariff Johan Abdul Aziz
6. Dira dgn Tengku Shafiz-Rullah Tengku Mohd Shahid
7. Radhi OAG dgn Shazlin Sharif
8. Anne Ngasri dgn Abdul Wafi Hassan

tapi ye le udah ketentuan Allah kan.....
tapi jangan le sampei (sampai) kite percaye pade bende2 yang kebetulan terjadi ni......
kaghang (karang) datang khurafat kome oiii...
kan dah dapat dose tuuu....
membawak ke dose beso pulak tuuu....
udah-udah lee......

P/S: Wakakaka....sesekali berceghite (bercerita) hibughan (hiburan) ni....jadi lawak le pulak...... tapi macam Raihan cakap le...
Berhibur tiada salahnya...
kerna hiburan itu indah....
hanya pabila salah digunakan ...
membuat kita jadi bersalah...

4 Responses to "Sehati Berdansa"

  1. kalo udah takir Allah, yg tak masuk rancangan tu pun boleh bercerai berai. yg penting, dirikan keluarga dengan iman.

    ReplyDelete
  2. itule....oghang kite ni.....kekadang pecaye lebih pade bende yang bukan...bukan..... deme lupe...Allah tu yang menentukan segale..... tapi deme tak pikir.... penyebab kepade jadinye bende tu....deme sendighi...

    ReplyDelete
  3. no komen.. sgt jarang tengok tb selain kesah sukan...

    ReplyDelete
  4. awok pun jaghang jugak tengok tibi..... tapi bile dapat tengok...awok tengok betoi2.......

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss