Naseb Pembunoh Adik Syafiah Humaira


gambo tertuduh
gambo dikopi daghi myberita.com


Masih ingatke kome lagi dengan kes pendeghaan (penderaan) Adik Syafiah Humaira???
bagaimane Allahyarham telah ditendang dan dipijak peghutnye (perutnya)......
oleh suspek Mohd Fazli Azri Jamil yang meghupakan (merupakan) boipren (teman lelaki) ibu mangsa.....

Alhamdulillah.....
patut ke awok cakap macam tu???
daghi (dari) satu sudut tak patut....

tapi bile kenangkan ape yang dibuat Mohd Fazli Azri Jamil kepade Adik Syafiah Humaira sehingge membawe kepade kematian nya....
tersangat patut diucapkan....

binatang pun tak sampei ke membunoh anak sendighi....
tapi 'binatang' ini tergamak melakukan kekerasan pade Adik Syafiah Humaira yang hanye beghumo (berumur)3 tahun.....
ape le budak yang beghumo 3 tahun bulih buat nak pertahankan dighi (diri) dia???

kalo pun alasan keghane (kerana) mangsa bukannye anak tertuduh....
tapi sekughang-kughangnye (sekurang-kurangnya) sebagei (sebagai) maknusie.....
yang dianugerahi akei (akal) dan pikighan (fikiran)......
tak sepatutnye perkaghe (perkara) macam ni berlaku.....

ermmm.....naseb Saspek didunie dah ditentukan.....naseb die 'disana' die sendighi yang tentukan.....

P/S: Akei bile tak berfungsi dan pikighan tak menentu..... mule le buat perkaghe yang bukan2....itu yang sampei membunoh pun sanggop....

5 Responses to "Naseb Pembunoh Adik Syafiah Humaira"

  1. betoi tu..
    laki tu memang kejam
    tak waras..
    cuma terkilan bila orang ramai yang tengok kejadian tu tak buat apa-apa masa arwah ditendang teruk.lepas laki gila ni dah setel tendang menendang baru orang ramai nak amik tindakan.hm..

    ReplyDelete
  2. betoi tu..
    laki tu memang kejam
    tak waras..
    cuma terkilan bila orang ramai yang tengok kejadian tu tak buat apa-apa masa arwah ditendang teruk.lepas laki gila ni dah setel tendang menendang baru orang ramai nak amik tindakan.hm..

    ReplyDelete
  3. laaaa....baghu peghasan due kali komen mike nurdanii....
    itu le....patotnye mase beudak tu kene pukoi teghuk tu lagi oghang sekeliling kene ambik tindakan....sekaghang ni dah tak bergunee....

    ReplyDelete
  4. sesei dulu bulih untung..sesei kendian..kene gantung... tunggu le ade title 'datuk'..baghu bulih munuh ngan mako oghang..bodo !!! Eh..apa teman cakap nih..mcm idok kene je..

    ReplyDelete
  5. kene sesangat ape yg mike cakapkan tu Chor........ udah gegham camtu leee...... mamat tu takde akei ke hape???...... tapi tang title datuk tuuu....shhhh....sensitip tuuu....kang kene sue mike kangg...kekeke

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss