Bogel


gambo dikabokan lagiii

Hehehehe.....
tajuk je macam lucahh...
entri nye tak lucah sangat pun.....
lucah sikit jeeee.....

awok nak sambong daghi entri awok yang ini ---> Peghihei Pesyen Bebudak Sekaghang

awok ni bukan le anti pesyen bebudak sekaghang ni......
tapi pade awok...
nak berpesyen tak salah....
tapi jangan le kome jadi mangse pesyen yang kome gayekan tu....

ate...... bile udah nampak segale lughah (lurah) dendam ateh (atas) bawah...
ape ceghite (cerita) yong oooiii....
bebudak lelaki memang le seghonok (seronok) nengoknye....
ate bende pree ........
tuan punye badan pun bagi tengok......
kite tengok je lee.......

itu baghu ceghite lughah (lurah) dendam nye....
tak ceghite lagi pasei bende yang terbonjoi (terbonjol) tak sabo nak keluo......
baik lelaki......baik pompuan.....
selagi bulih (selagi boleh) ketat......
selagi tu le nak tunjok.....

tulong le kome bebudak ooiiii......
tulong le..... takde tergode nye awok ni nengok (tengok) kome oiiii...
udah luak dahhhh.....

P/S: Oghang Perak sebut Bogel ...........Bolen........

4 Responses to "Bogel"

  1. teman gemo hahaha... (suke dgn gaye intonansi yg jahat)..

    ReplyDelete
  2. hehehehe...... tak tengok pun awok udah tauuu..... kekekeke

    ReplyDelete
  3. Gangguan seksual tu Bukan D08 tapi wanita berlurah tu.

    ReplyDelete
  4. Chor...
    uiiishhh udah lame ni CHor.....mike jangan....jangannnn

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss