Pampers Punye Hei



Kite semue Ghakyat Malaysia tau....
asei minyak ato gule naik rege.....
baghang2 keperluan lain kompom naek same......
daghi sekecik bende sampei le ke sebeso-beso bende.....

memole memang kite maghah tak ingat.....
tapi sbbkan bende2 sume tu baghang keperluan haghian kite....
ndak tak ndak kite kene jugak beli....
kalo tak......tak meghase le kite....

tapi awok cukop2 terbako bile rege Pampers ato lampin bayi pakei buang naik mendadak....
kome yg bujang2 ni takde le ghase sangat.....
kami2 ni yg udah ade femili....
udah ade tanggungjawab....
mmg cukop teghase......

awok selame ni memang jenih membeli pampers dalam kuantiti lebih daghi 1.....
senang ceghite.....beli 2 ato 3 pampers utk simpanan.....
takdele menggago nak ceko duit mane ndak ditolak beli pampers mase kecemasan nanti....

kalo sebelum ni......
rege termughah awok penah dapat adele dalam RM29++......
dan kalo ikut rege Tesco.......deme bagi rege RM32++ - RM35++.....
tapi baghu je awok ke Tesco baghu2 ni......
regenye melambung sampei RM42++....
gile hape naek mendadak sampei RM10++.....

ape sebabnye yg naek mendadak bende ni.....
ape dibuat daghi minyak ke hape???
jenoh le awok mencaghi mane tempat yg regenye kalo tak menten lagi pun...
sekughang-kughangnye naek tak terlalu tinggi.....

walopon ade lagi belen pampers dighumah.....
tapi pencaghian tetap diteghuihkan....
lantak le kome nak ngate awok kedekut ke hape.....
itu belom lagi kite ceghite pasei susu kanak2 lagi....
lagi kome penin......

ghasenye udah sampei mase Pampers dgn Susu Kanak2 dijadikan baghang kawalan....
sbbnye regenye bukan lagi ditentukan rege pasaran....
tapi sesuke hati je dinaekkan oleh penjuei....

P/S:Anak awok gune Lampin pakei buang jenih Drypers.....

6 Responses to "Pampers Punye Hei"

  1. anak teman dah beso2. jangan pulak pemper oghang beso naik udah le. kalo naik pun pakeinye dalam sebulan bebeghape kali je...

    ReplyDelete
  2. salam

    kite blikn anak hey baby... so far tgk hrga menten lg area 25-27 peket beso

    ReplyDelete
  3. pampers oghang beso??? aik mike pakei ke chor???....hehehe.....

    Salam
    Cik Yan...
    tima kasih sbb sudi menjengok dan mengomen kat blog awok.....
    Hey Baby die jenih kain ke jenih plastik ye???....kalo plastik anak awok ni cepat naik ghuam nye....

    ReplyDelete
  4. alahai... lepas ni kyg pulak le merasa ni sume... hahahah... pengsan jugak ye tgk harga pampers..

    ReplyDelete
  5. Kyang...
    kamu baghu anak soghang ni tak teghase sangat....
    bile udah naek 2 oghang mmg teghase sangat...... ndak2 lagi kalo naek 3 oghang....tu tak campo susu die lagiiii

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss