Ops Sikap 22



kite laghi sikit daghi ceghite oghang ghumah awok bakei bersalin ni ye!

Ghasenye sume ghakyat Malaysia udah tau ape itu ops sikap....
tapi adeke deme endah pasei bende Ops Sikap ni???
yg deme tau.....
ops sikap ni taim Polis....JPJ bagi saman.....
cehhh....otak tak berkembang betoi leee.....

agak kome le....
takkan le Polis dgn JPJ sesaje je nak bagi kome saman....
kalo kome tak buat salah.....

gile le JPJ dgn Polis.....
kalo saje2 je nak bagi kome saman......

ade jugak yg mulut jahat ngate ini le masenye Polis dgn JPJ nak buat duit.....
cube le kome tengok daghi sudut yg positip.....
kome kalo udah tau ops sikap ni sedang berjalan....
agak kome adeke sepanjang masa kome tekan 120 kmj kat hiway tu???
kompom ade mase2 je yg kome tekan betoi2.....
lain mase....
bile sampei je dekat flyover....
kompom kome pelahan kan????

niat JPJ dgn Polis baik....
sekadar nak mendidik pengguna jalan ghaye agar berhemah dijalan ghaye....
dan bulih le kado kemalangan di kughangkan.....

ini idak asei buat je Ops Sikap....
kadar kematian makin naekkk...
macam mane le ye????
Salah Polis???
Salah JPJ???
Salah Pengguna Jalan GHaye???

tepuk dada tanye dighi kome sendighi leee.....

P/S : Bil Kemalangan <---- kome caghik sendighi leee

3 Responses to "Ops Sikap 22"

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss