Pembunoh



Huisssssshhhh......
aku nyaghih2 nak jadi pembunoh haghi ni.......
ceghitenye..........camni....

Petang tadi......
aku sekeluarge meghancang berbuke kat ghomah makcik aku di Tambun.....
aku seperti bese pegang jawatan drebar mawak sume oghang......

Geghak daghi ghomah jam 6.30 petang.....
kalo takde ape2 aghey melintang pukang kat tengah jalan....
pukoi 7.15 petang mmg cantek la sampei ke Tambun.....

sesampei nye aku kat area Taman SPPK, Pasir Puteh.......
bulih le pulak sekor anjing ni.....
takde ngikut peraturan jalan ghaye.....

nengok kighi kanan pun idakkk.....
menonong je die melinteh sambei berlaghi.....
aku pulak....yg sememangnye agak laju....
ye lee....jalan klier........

hape laaagiiii.....mmg tak sempat brekkk....
berdentummmmm........ kuat bunyi nyee.....
aku benti sekejap......
nengok anjing tadi bangun sambei berlaghi kedepan....
sambei termuntah2.......

aku polo nengok die ok jeee....
bulih berlaghi balik......
kighe bersyukor le takde bende2 bughok berlaku pade anjing tadi....
dan femili akuuu.....

alhamdulillah........
nyawa anjing tadi panjangg.....
tapi masalahnye pade aku.....
kena caghi tanah...
buat samak depan keta akuuu.....
cehhh.....
takpele.....asei aku tak jadi pembunoh udahleee.......

4 Responses to "Pembunoh"

  1. kalo anjen tu mati bulan puasa baguih le. takde le kena soal kubur.

    ReplyDelete
  2. kalo camtu....yg melanggo die dapat pahala jugak ke????

    ReplyDelete
  3. salam,

    teman follow juga yer..
    persoalan kome tadi teman dah jawab di blog teman... :)

    alhmdllh la hidup lg anjin tu..ajal maut d tgn tuhan..bukannye kome sengaja nk melanggor pun...kalo apa2 jadi pun,tak disengajakan...

    ReplyDelete
  4. sbb langgo anjen ni le ...terbawak2 dlm mimpi....aduilaaa........ ghasenye dah sehat anjen tu .....kekeke

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Sembang