4938



Semalam....
ade le kengkawan kat opis awok ni ....
ngulo (menghulur) paper pade awok....
deme tujukkan awok seksyen sukan.....

tapi bukan nak tunjok ceghte (cerita) sukan....
deme tunjokkan awok alaaa.....
yang ade nombor2 tuuu.....
senang cakap nombor ekorrr...

yang jadi ceghitenye (ceritanya) ....
nombor keghete (kereta) awok naik....
dapat nombor tige tu komeee....
tapi awok tak tau le hadiahnyeee....

4938 ....nombor tige 4 nombor ekor....
magnum tu komeee.....
kekekek.....

tapi bukan itu yang awok nak ceghite (cerita).....
awok nak ceghitekan (ceritakan)....
paper2 Malaysia kecuali paper berbahasa Cina & Tamil yee...
maknenye nombor ekor ni jadi jugak le salah satu sumber pendapatan deme.....

errrr...... kalo iklan ghokok (rokok) dengan iklan todi deme bulih keluokan....
apesalahnye keluokan jugak iklan nombor ekor ni tadi....
ghasenye (rasanya) tak luak kan???...kan????
paper2 ni pun jangan le ghairah sangat nak dapat keuntungan.....

dahhhhh......fullstop.....yang lenlain kome uleh (ulas) le pulakkk...

P/S: errr....kalo awok beli leee....kompom RM awok banyak sekaghang ni.....kekeke
Jangan beli nombor ekorrr

4 Responses to "4938"

  1. betui sesangat bicara mike tu yeop.. deme idok siorkan ghokok ngan todi sebab mbahayakan kesihatan kate deme.. nombor bulih.. galakkan ghakyat kaye kot...

    ReplyDelete
  2. usikk jangan beli no ekor... makan sup ekor tak apo hehe

    ReplyDelete
  3. Chor....
    itu le yang awok heghan kan.....eklan ghoko deangan todi bulih pulak deme tak siarkan....tapi eklan no ekor.....lagi2 mau deme letakkk

    ReplyDelete
  4. cik Dni....
    makan sup ekor pun bahaye jugakkk...
    espesyeli pade yang tengah bujang macam awok.....paneh badan oooo

    ReplyDelete

Kome nak mintak tolong ..ato nak info ape2 kabo je... Insyallah awok tolong.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Most Popular

(Tab Widget 1)

Get this tabber widget

Kengkawan

Labels

Google+ Followers

Sembang

Awok/Teman/Aye/Saya

My Photo

Ayah kepada 3 putera & 1 puteri dan Suami kepada seorang Isteri .. ahakss